  • 201. Data: 2006-10-05 21:49:48
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > SJP definiuje kradziez jako potajemne przywlaszczenie sobie cudzej
    > wlasnosci. Sciagniecie z sieci jest calkowicie jawne :)

    jesli takie jawne to skad ten bunt, ze "podsluchiwanie opakietow to
    naruszenie prywatnosci"?

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 202. Data: 2006-10-05 22:05:07
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 05-10-2006 o 23:49:48 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > jesli takie jawne to skad ten bunt, ze "podsluchiwanie opakietow to
    > naruszenie prywatnosci"?

    Wlasnie dlatego, ze jawne.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 203. Data: 2006-10-05 22:06:19
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 05-10-2006 o 23:44:16 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Bronic sie mozna. Ale czyto bedzie skuteczne - sad orzeknie.
    >
    > Ale zgadzac (bezprzymusu!!!) sie na cos, czego sie nie rozumie to
    > debilizm. A wiadomo,ze debilzm to gra przeciwko sobie w takiej
    > sytuacji...

    Zalezy od piastowanego stanowiska ... im wyzsze tym debilizm ma wieksza
    szanse zwolnic od odpowiedzialnosci za popelnione czyny ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 204. Data: 2006-10-05 22:08:37
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 05-10-2006 o 23:42:42 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Zglasza do centrali. Centrala przysyla slusarza i anty terrorke.
    > Wchodza. Klada goscia na glebe. ;)
    > Lub odpuszczja.
    > Zalezy jak bardzo sa zdeterminowani i jak bardzo powazne przyczyny
    > sklonily ich do przeszukanai...

    Sciagnal nielegalnie spodnie w sieci :P I do tego nie przez emula, przez
    gg, czy torrenta ... on je sciagnal przez glowe ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 205. Data: 2006-10-06 06:55:06
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message

    > Prawo nie nadąża :)
    > No ale skoro dla US program to konkretnypodatek ;) To moze i dla
    > systemusprawiedliwosci to bedzie "rzecz" ;)

    Super i jak juz zrobia z programu "rzecz" to moze wprowadza odpowiedzialnosc
    sprzedawcy/producenta jak
    innych sprzedawcow/producentow rzeczy. Bo dysproporcja jaka jest teraz
    miedzy prawami konsumenta, uzytkownika softu i
    producenta softu jest zbyt duza.

    Daniel

  • 206. Data: 2006-10-06 07:22:21
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Rozwin o co ci chodzi?

    i odrazu sie ustosnkuj do programow shareware ktore uzytkownik w pelni
    moze przetestowac przed kupnem, kod jedynie umozliwia dalsza prace.

    P.

  • 207. Data: 2006-10-06 08:23:50
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    > "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message

    > Super i jak juz zrobia z programu "rzecz" to moze wprowadza odpowiedzialnosc
    > sprzedawcy/producenta jak
    > innych sprzedawcow/producentow rzeczy.

    To bybylo fajnre, bo tekstytypu "producent nie bierze odpowiedzialnosci
    za szkodywykonane przez program" to jakas... ni ewiem co...

  • 208. Data: 2006-10-06 08:26:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Troll Przemek R." wrote:

    > i odrazu sie ustosnkuj do programow shareware ktore uzytkownik w pelni
    > moze przetestowac przed kupnem, kod jedynie umozliwia dalsza prace.

    A czy ja mowilem, ze bedzie latwo? :>

    Pisalem gdzies, zeby znakowac sharewary? albo freewary? Pisalem jedynie
    o tych programach, ktorych jedynysposob pozyskania to zakup (oczywiscie
    beda wyjatki, jak np. promocja WinRAR-a gdzie producent rozdawal klucze
    do ktorejs wersji... ale rozdawal przez swoja oficjalna strone, po
    zarejestrowaniu a nie anonimowo wszystkim na p2p)

    Ogolnie - dluga droga przed nami i nasza policja, bo trzeba dobrze znac
    specyfikę internetu, zebywiedziec co jest co...

  • 209. Data: 2006-10-06 11:42:49
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > A czy ja mowilem, ze bedzie latwo? :>

    to do poreby, on uwaza ze tworca oporgramowania powinien odpowiadac za
    niezgodnosc programu z umowa, (wileokrotnie to powtarza) wiec ja zawsze
    bezskutecznie sie pytam o program typu shareware z ktorym to sie
    uzytkownik zapoznaje przed kupnem. W takim przypadku bylby to totalny
    niesprawiedliwy absurd.

    P.

  • 210. Data: 2006-10-06 15:48:01
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 06 Oct 2006 13:42:49 +0200, Troll Przemek R. napisał(a):

    > to do poreby, on uwaza ze tworca oporgramowania powinien odpowiadac za
    > niezgodnosc programu z umowa, (wileokrotnie to powtarza)
    Nie, nie tak. Uważam, że skoro twórcy oprogramowania żądają (i uzyskują)
    taką ochronę jak wytwórcy rzeczy materialnych to powinni oprócz praw wziąć
    podobne obowiązki.

    > wiec ja zawsze bezskutecznie sie pytam o program typu shareware z ktorym
    > to sie uzytkownik zapoznaje przed kupnem. W takim przypadku bylby to
    > totalny niesprawiedliwy absurd.
    Pytasz, masz ;) Gdzie tam bezskutecznie. Na początek się upewnię, że
    przyznajesz mi prawo do opinii i poglądu jak moim zdaniem powinno być.
    Niekoniecznie słusznym, czy znajdującym oparcie w prawie. Np. IMHO program
    można ukraść przypisując sobie jego autorstwo.

    Nie widzę sprzeczności przy shareware czy freeware, w kontekście
    identycznej ochrony, i odpowiedzialności jak przy produkcji łopat.
    IMHO nowe technologie nie tworzą rewolucyjnie nowych jakości dla prawa.
    Czy "licencja na łindowsa" aż tak bardzo różni się od starej dzierżawy?

    --
    pozdro
    poreba