    Date: Tue, 9 Nov 2021 17:40:28 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Joanna Mikucka <j...@...onet.eu>
    Subject: Namierzanie ludzi

    Pracuję w POK (Punkcie Obsługi Klienta), mam identyfikator firmowy gdzie
    wydrukowano imię i nazwisko i stanowisko, klienci to widzą.
    Gdy wydaję klientom dokumenty czy przesyłki proszę o pokazanie dowodu
    osobistego. Potem na moich profilach w serwisach społecznościowych
    widzę, że niektórzy klienci oglądali mój profil. Nic nie piszą, ale byli
    tacy, którzy którzy wchodzili codziennie. Jakoś zaczęło mi to
    przeszkadzać i wykasowałam swoje profile z wszystkich portali.
    Założę sobie na facebooku i instagramie na jakieś inne nazwisko tylko
    dla najbliższych znajomych.

    Tylko nie bardzo mi tak pasuje. Chwilowo nie mogę znaleźć innej pracy,
    nie ma ciekawych ofert, takich, gdzie nie będę miała kontaktu z klientami.
    Napiszę teraz może coś sprzecznego, ale czy jest jakiś sposób, aby
    zachować prywatność i anonimowość, a jednocześnie móc pokazać się na
    portalach branżowych społecznościowych, aby pomóc sobie znaleźć inną
    równie ciekawą pracę ?

    Jakiś przepis prawny ostudzający zapędy ciekawskich klientów ?