    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nałożenie nowych opłat w mieszkaniu komunalnymm po ?lubie
    Date: Wed, 11 Mar 2009 22:43:34 +0100

    Użytkownik "Kasia WP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gp9a44$3tb$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Mam pytanie.Zawarłam związek małżeński.Po jego zawarciu administracja
    > budynku komunalnego w którym mieszkam dopisała mojego męża do osób
    > mieszkających w mieszkaniu co zaowocowało wzrostem opłat za œmieci i
    > wodę.Mój mšż nie jest zameldowany w tym lokalu oraz nie zamieszkuje w
    > nim,gdyż ma swoje mieszkanie.Większoœć czasu i tak przebywa za granicš
    > .Uważam decyzję administracji za krzywdzšcš,gdyż mšż będšc zameldowany w
    > innym mieszkaniu tam opłaca koszty wywozu œmieci i wody z racji
> [...]

    To już raczej administracja powinna podać podstawy prawne swoich twierdzeń,
    że mąż u Ciebie zamieszkuje, niż Ty, że takiej podstawy nie ma. Ostatecznie
    przemelduj się do męża, to stracą dwie normy. To gdzie będziesz faktycznie
    mieszkać chwilowo ma mniejsze znaczenie, ale jak to mawiał Kobuszewski:
    "chamstwu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom". :-)