  • 21. Data: 2007-04-05 20:17:46
    Temat: Re: Naloty policji - dla uspokojenia spanikowanych
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ev2tn9$7u3$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> napisał w
    > wiadomości news:ev2t1q$fbk$1@news.onet.pl...

    > I wszystkie te "ważne" dane na dysku z nielegalnym systemem??? Do kogo
    > pretensje??

    nie mowie nawet o danych typu np soft pisany w domu na zlecenia, bo to
    szczegolny przypadek, ale np jakby mi ktos kolekcje fotek skonfiskowal "przy
    okazji" - a mam tego kilkadziesiat tysiecy i backupy robie tak co 5-10 tys
    fotek - to bym sie chyba troche zmartwil ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 22. Data: 2007-04-05 20:26:31
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli polska policja na uslugach Microfost.

    Mało tego.

    Polska policja jest również na usługach innych okradanych.

    Trzeba z tym skończyć!

    Monika

  • 23. Data: 2007-04-05 23:44:55
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 4 kwietnia 2007 23:05
    (autor Jacek23
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4614133b$1@news.home.net.pl>):

    > Czyli polska policja na uslugach Microfost.

    Jak widać, niestety tak :( MS mówi, policja wypuszcza przestępców.... Eh.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 24. Data: 2007-04-06 12:03:41
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    > wasz znak: <4614133b$1@news.home.net.pl>):

    > Jak widać, niestety tak :( MS mówi, policja wypuszcza przestępców.... Eh.

    a co ma robic gdy przestepstwo jest scigane na wniosek pokrzywdzonego,
    gdy ten nie wyraza woli scigania oskarzonego ?

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 25. Data: 2007-04-07 22:45:45
    Od: Arek <o...@w...pl>

    Cyprian Prochot napisał(a):
> [...]
    > okazji" - a mam tego kilkadziesiat tysiecy i backupy robie tak co 5-10 tys
    > fotek - to bym sie chyba troche zmartwil ;)

    Ale takie dane, o ile pamiętam, masz prawo odzyskać od policji.

    A.