  • 1. Data: 2007-04-04 20:50:00
    Temat: miesiac pracy normalnie, a pozniej przyuczenie zawodowe??
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    czy moze mi ktos wyjasnic taka sprawe :
    osoba zostala zatrudniona przez miesiac na minimalnej stawce przez gmine - w
    obiekcie sportowym, zarzadzanym przez gmine, po miesiacu miala dostac umowe
    o prace - dostala ale na zasadach przyuczenia zawodowego - 400zl na reke za
    8 godzin pracy dziennie...
    Kobieta ma 50lat, mala miejscowosc i nie za duzo miejsc pracy - czy taka
    forma zatrudnienia to ostatecznosc, czy ze wzgledu na to ze pracowala przez
    miesiac na tym samym stanowisku za minimalna stawke - ok 900zl moze byc
    podstawa do zatrudnienia na normalnych warunkach? Da sie jakos obejsc taka
    sytuacje?
    Mam nadzieje ze w miare jasno opisalem problem:)
    bede wdzieczny za jakies porady.
    Pozdrawiam
    Michał Trych