  • 1. Data: 2005-05-16 16:40:03
    Temat: Nakaz zapłaty
    Od: "wawker" <m...@p...onet.pl>

    Sad wystawil mi nakaz zaplaty za dlug..nie mieszkam w miejscu zameldowania
    tylko w innym mieszkaniu gdzie tez nie jestem zameldowany.nie posiadam pracy
    i na razie jej szukam.czy w tym wypadku komornik moze zabrac rzeczy ktore sa
    w moim mieszkaniu?(tym gdzie nie jestem zameldowany) .rzeczy w miejscu
    zameldowania (wlasnych) tez nie posiadam.

    drugie pytanie jest takie.
    z powodu dlugu w centertel- idea sprzedala go innej firmie windykacyjnej.czy
    jest to legalne?slyszalem ze w paru przypadkach sad orzekl o nielegalnosci
    takiej sprzedarzy.teraz ta firma straszy mnie procesem o wyludzenie.w
    momencie podpisywania umowy z centertel(o abonament) mialem prace i kilka
    rachunkow oplacilem.potem zostalem zwolniony .nie ma wiec chyba mowy o
    wyludzeniue poniewaz wyludzenie polegalo by wtedy gdybym juz w momencie
    podpisywania umowy planowal nie placic.mam racje?