  • 1. Data: 2006-04-02 17:46:38
    Temat: Nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: "kit" <k...@d...plwywal.to>

    Witam,

    Czy osoba prywatna, badz firma do ktorej dzwonie moze bez informowania mnie
    stosowna informacja nagrywac przebieg rozmowy ?

  • 2. Data: 2006-04-02 17:48:28
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 2 Apr 2006 19:46:38 +0200,
    kit <k...@d...plwywal.to> screamed:

    > Czy osoba prywatna, badz firma do ktorej dzwonie moze bez informowania mnie
    > stosowna informacja nagrywac przebieg rozmowy ?

    Oczywiście.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 19:48:04 user up 10934 days, 7:43, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    int i ; memset( &i, 0, sizeof(int) );

  • 3. Data: 2006-04-02 20:37:33
    Od: "Jotte" <t...@w...pl>

    W wiadomości news:slrne303jg.966.pipene-news@beast.tu.kielce.pl Artur M.
    Piwko <p...@p...kielce.pl> pisze:

    > Oczywiście.
    A nawet naturalnie.
    Ale odwet może być bezwzględnie okrutny.
    Bowiem on też może. ;)

    Jotte

  • 4. Data: 2006-04-02 20:43:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 2 Apr 2006 22:37:33 +0200,
    Jotte <t...@w...pl> screamed:

    > A nawet naturalnie.
    > Ale odwet może być bezwzględnie okrutny.
    > Bowiem on też może. ;)

    To jeszcze nic! Osoba pierwsza może nagrywać _dwa_ razy! I co teraz? (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 22:42:51 user up 10934 days, 10:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic. -- J. Stalin

  • 5. Data: 2006-04-02 22:00:06
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <44300e00$1@news.home.net.pl>
    kit <k...@d...plwywal.to> m.in. napisał(a)::

    > Czy osoba prywatna, badz firma do ktorej dzwonie moze bez informowania
    > mnie stosowna informacja nagrywac przebieg rozmowy ?

    Nagrać może, Ty też, upublicznić nagrania już chyba nie możecie :D

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie

  • 6. Data: 2006-04-02 22:31:43
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kit" <k...@d...plwywal.to> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy osoba prywatna, badz firma do ktorej dzwonie moze bez informowania
    > mnie stosowna informacja nagrywac przebieg rozmowy ?

    A nie ma takiego prawa, ze osoba nagrywana musi byc poinformaowana o tym?

    Pozdro!

    --
    <<>> Gozdek <<>>
    S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB

  • 7. Data: 2006-04-02 22:32:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik <<>> Gozdek <<>> napisał:
    > A nie ma takiego prawa, ze osoba nagrywana musi byc poinformaowana o tym?

    Nie ma.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 8. Data: 2006-04-02 22:33:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tomasz Motyliński napisał:
    > Nagrać może, Ty też, upublicznić nagrania już chyba nie możecie :D

    Oczywiście, że może.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 9. Data: 2006-04-02 22:46:14
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

> [...]

    Dzieki, za oswiecenie.
    Tzn, jakbym byl nauczycielem, to dzieciak bez problemu moze nagrywac
    przebieg lekcji np w telefonie bez mojej wiedzy?

    Pozdro!

  • 10. Data: 2006-04-02 22:54:28
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    <<>> Gozdek <<>> wrote:
    > Tzn, jakbym byl nauczycielem, to dzieciak bez problemu moze nagrywac
    > przebieg lekcji np w telefonie bez mojej wiedzy?

    Co gorsza, może to też bez Twojej wiedzy zapamiętywać! A niektórzy
    uczniowie są jeszcze na tyle bezczelni, że notują!