  • 1. Data: 2003-09-09 12:50:34
    Temat: Nagana w pracy . Pilne
    Od: "" <r...@W...onet.pl>

    Witam. Prawdopodobnie zostane nagrodzony Naganą gdyż o 5 minut wcześniej
    zszedłem na łaźnie tj o 13.40.Zostałem poinformowany ustnie o tym że czas
    zejścia na łaźnie został przesuniety na 13.45 z polecenia pani prezes przez
    najbliższego przełożonego (nie ukrywam że go nieposłuchałem). Z tego co
    pamiętam to godz 13.40 była aktualnym czasem zejścia na łaźnie więc nie
    obawiając sie niczego zszedłem o tej godz. Teraz pytanie czy jest możliwość
    uniknięcia nagany?, czy jest sprecyzowany gdzieś prawnie czas który
    pracownikowi przysługuje na umycie sie z brudu np. natrysk itp.Czy poprostu
    musze przyjąć tę nagrode z podniesioną głową :)). Namienie że pracuje w spółce
    zatrudniającej ok 200 osób od 6.00 do 14.00.

  • 2. Data: 2003-09-09 14:06:40
    Temat: Re: Nagana w pracy . Pilne
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    spółce
    > zatrudniającej ok 200 osób od 6.00 do 14.00.

    aaa nie ma się czym przejmować.
    Ja mam już 3 nagany za spaźnianie się do pracy i nic.

  • 3. Data: 2003-09-10 13:07:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <r...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Namienie że pracuje w spółce zatrudniającej ok 200 osób od 6.00 do 14.00.

    A więc do godz. 14.00 powinieneś pracować a myć po 14.00.Tak jak o godz.6.00
    powinienes pracować a nie mijac bramę wejściową lub przebierać się w szatni.
    Chyba że regulamin wewnętrzny mówi inaczej.

    Pozdr
    Leszek