  • 1. Data: 2003-09-09 11:12:28
    Temat: Co z takim pracodawcą ???
    Od: "RS" <r...@i...net.pl>

    Koleznaka jest zmuszana przez pracodawce do wizyty na poczcie po za
    godzinami pracy w sprawach sluzbowych, zajmuje jej to czasem ponad godzine
    (sporo przesylek). Czy naleza sie jej nadgodziny i jak w ich sprawie
    rozmawiac z pracodawca.
    Ona strasznie boi sie ze ja zwolnia (firma prywatna).
    Z gory dzieki
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2003-09-10 17:42:46
    Temat: Re: Co z takim pracodawcą ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    | rozmawiac z pracodawca.
    | Ona strasznie boi sie ze ja zwolnia (firma prywatna).

    Boję się, że może mieć rację z tym zwolnieniem. Ja bym porozmawiał z szefem
    i powiedział mu, by to jakoś rozwiązał. Niech zezwoli jej o godzinę później
    przychodzić do pracy albo co. Jak szef nigdy nie wysyłał paczki, to może nie
    wie, ze jej się do skrzynki nie wrzuca, tylko trzeb chwilę odstać w ogonku.