  • 1. Data: 2003-09-09 12:11:04
    Temat: Wlamanie do sieci/komputera/serwera/bazy danych...
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    No wlasnie. Ktos wlamal sie do komputera poprzez internet.
    Chcialbym sie dowiedziec co moge w tej sprawie zrobic, i jakie
    sa moje szanse na wygrana w sadzie. No i gdzie to zglosic.
    Czy do pierwszego lepszego komisariatu?

    Chodzi o dwa przypadki:
    1. Gdy ktos tylko "wlazl" na komputer, pogrzebal co nieco i
    rozlaczyl sie.
    2. Gdy ktos wlamal sie i wykradl dane z bazy danych (np. dane
    wazne dla firmy)

    Podajcie tez, prosze, w miare mozliwosci odpowiednie akty
    prawne tyczace sie tego tematu.

    Z gory dziekuje:)

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 2. Data: 2003-09-09 16:57:06
    Od: "Grzegorz.404." <mckenna@kill spammer.gazeta.pl>

    W artykule <3...@n...o2.pl>=id-wiadomości z dnia wto 9.
    września 2003 14:11 tan t...@n...o2.pl napisał:

> [...]
    > wazne dla firmy)
    >
    > Podajcie tez, prosze, w miare mozliwosci odpowiednie akty

    Jeśli chodzi o akty prawne to Kodeks Karny.
    W przypadku pierwszym to art. 267. W drugim chyba też, może można coś
    jeszcze dołożyć - nie jestem pewny, nie jestem prawnikiem.

    --
    G.404.
    "My only regret in life is that I am not someone else"