  • 1. Data: 2008-05-28 09:47:03
    Temat: Nadruk na fladze - legalny ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Czy mozna na fladze narodowej (bialo czerwona) nadrukowac np male logo firmy
    ? Czy tez jest to profanacja symbolu narodowego (bo tak mi sie wydaje) ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-05-28 11:46:17
    Temat: Re: Nadruk na fladze - legalny ?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Fantom <s...@p...onet.pl.skasujto> napisal:
    > Czy mozna na fladze narodowej (bialo czerwona) nadrukowac np male logo firmy

    Dlaczego nie.

    > ? Czy tez jest to profanacja symbolu narodowego (bo tak mi sie wydaje) ?

    Definicja flagi jest precyzyjna. Nie ma tam mowy o zadnym logo,
    wiec kawalek materialu bialego i czerwonego z nadrukowanym logo
    nie jest flaga narodowa. Nie moze wiec dojsc do profanacji czegos,
    czego nie bylo. Aczkolwiek smarkaczom z rozmaitych grupek
    nacjonalistycznych to wszystko ze wszystkim moze sie kojarzyc.
    Wtedy profanacja moze byc nawet keczup na smietanie ;-)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-05-28 12:52:58
    Od: ">CCCP<" <n...@c...pl>

    A logo kraju pochodzenia np MADE IN CHINA ?

  • 4. Data: 2008-05-28 14:53:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

    > Dlaczego nie.

    > Definicja flagi jest precyzyjna. Nie ma tam mowy o zadnym logo,
    > wiec kawalek materialu bialego i czerwonego z nadrukowanym logo
    > nie jest flaga narodowa.

    No to się możesz zdziwić jak ci kiedyś sąd dowali za profanację flagi.

  • 5. Data: 2008-05-28 15:26:46
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Czy mozna na fladze narodowej (bialo czerwona) nadrukowac np male logo
    > firmy ? Czy tez jest to profanacja symbolu narodowego (bo tak mi sie
    > wydaje) ?

    Raczej nie. Na któreś mistrzostwa świata w piłce nożnej Coca Cola Polska
    podesłała flagę z takim małym, eleganckim logo - zrobiła się niestety
    afera, z której firma wyszła w ten sposób, że pracownicy polskiego
    oddziału wysłali zwykłą flagę, tylko z własnymi, odręcznymi podpisami.

    W każdym razie o żadnych zarzutach karnych nie było mowy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com