  • 1. Data: 2005-04-15 07:18:58
    Temat: Nadgodziny - sad pracy
    Od: Maciek <b...@w...pl>

    Witam

    Czy nadgodziny można udowadniać "na raty",
    tzn zał. pracowalem w miesiącu 40h + 50h nadgodzin mam teraz dowody na
    20h nadgodzin. czy moge np za rok jak znajde dowody na pozostale 30h
    znowu wniesc sprawe o pozostale nadgodziny.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2005-04-15 07:23:57
    Temat: Re: Nadgodziny - sad pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maciek napisał(a):
> [...]
    > 20h nadgodzin. czy moge np za rok jak znajde dowody na pozostale 30h
    > znowu wniesc sprawe o pozostale nadgodziny.

    Można, ale trzeba bardzo precyzyjnie sformuowac pozew.

    A tak woógle to lepiej postaraj się o ugodę z pracodawcą. To zawsze
    najlepsze rozwiażanie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-15 08:15:32
    Od: Maciek <b...@w...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:
    > A tak woógle to lepiej postaraj się o ugodę z pracodawcą. To zawsze
    > najlepsze rozwiażanie.

    Już sie o to staralem - bez szans.
    W emailach przysyla mi adres kancelari adwokackiej i takie tam inne.