  • 1. Data: 2005-04-15 07:06:03
    Temat: Mieszkanie komunalne a rozwod
    Od: "an" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam następujace pytanie : czy mąz moze zostać wymeldowany po rozwodzie z
    mieszkania komunalnego przez zone bedaca glownym najemca ?
    Nie ma oczywiscie mowy o awanturach, alkoholu itp bedacych zwykle podstawa
    do exmisji.

    Drugie pytanie - czy rodzina za strony zony moze być uznana za wiarygodnego
    swiadka w sprawie rozwodowej ?

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-04-15 07:21:38
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne a rozwod
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    an napisał(a):
    > Drugie pytanie - czy rodzina za strony zony moze być uznana za
    > wiarygodnego swiadka w sprawie rozwodowej ?

    Ani żona ani ty nie możecie być *świadkami* w sprawie rozwodowej.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam