    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>
    Subject: Re: Nadawanie z małą mocą na 446 MHz
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 17 Jun 2006 11:36:57 +0200

    Dnia Sat, 17 Jun 2006 10:28:00 +0200, Maverick31 napisał(a):

    > Pewnie nie znajdziesz. Niemniej uzywajac urzadzen nadajacych w pasmie
    > niestrzezonym musisz liczyc sie z zakloceniami i wcinaniem sie osob
    > trzecich.

    Właśnie już wiem (prawie) wszystko. Czyli jeśli ochrona w supersklepie
    używa PMR to musi się liczyć z tym, ze ktoś z klientów również używa PMR i
    pracuje na tym samym kanale.
    Co prawda są te kody CTCSS, ale to jest złudne, ponieważ kod służy jedynie
    do "otwierania" radyjka które, akurat ma ustawiony ten kod. Użytkownicy co
    mają ustawiony inny kod CTCSS nie słyszą innych rozmów, ale kanał jest
    zablokowany, więc nie pogadają sobie. Decyduje moc nadawania.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net