  • 1. Data: 2004-11-25 12:32:55
    Temat: Nabycie spadku
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    Zostałem wezwany w sprawie nabycia spadku (jako spadkobierca), chciałbym
    zrzec się mojej czesci do spadku - jak to zrobic ?

    VG

  • 2. Data: 2004-11-25 13:00:15
    Temat: Re: Nabycie spadku
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Van Gogush pisze:

    > Zostałem wezwany w sprawie nabycia spadku (jako spadkobierca), chciałbym
    > zrzec się mojej czesci do spadku - jak to zrobic ?
    >

    > VG

    Za pozno.....

    Mozna (jeli nieuplynelo pol roku odkad dowiedzial sie pan o tym, ze
    spadkodawca zmarl) spadek teraz odrzucic, ale przejdzie
    "automatycznie" na Panskich
    ew spadkobiercow

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-11-25 13:12:05
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > Za pozno.....

    W pismie z drugiej strony (adwokat) wnosi o wykazanie mojego prawa do
    spadku (akty małzeństwa itp) w innym przypadku wnosi o pominiecie przy
    orzekaniu. Czyli moge nie udowodnic i wowczas bede aut. wykluczony przy
    spadkobraniu ?

    VG