  • 1. Data: 2002-01-17 17:30:52
    Temat: NTG, little help pl.
    Od: Darek <d...@i...pl>

    Hey, Ludzie!

    W szkole kazano mi napisać artykuł do marcowych "Perspektyw" o
    subkulturach kiedyś i dziś. Dlatego bardzo Was proszę o poświęcenie
    króciutkiej chwilki i wypełnienie ankiety. Artykuł będzie dotyczył
    Konferencji w II LO w Wawie "Dorośli i młodzież - dwa światy". Za
    odpowiedzi będę wdzięczna do grobowej deski :-)))))))
    ----
    1) dlaczego należysz do tej subkultury, a nie innej?
    2)jakiej słuchasz muzy?
    3) czy są w Twojej subkulturze jakieś zobowiązania?
    4)czy są ludzie, których zwalczasz, są Twoim wrogiem - przeciwnikiem?
    5)co sprawiło, że przystąpiłeś do tej subkult.
    6)jak sie w niej czujesz?
    7)czym charakteryzuje się Twój sposób życia, ubioru, chodzenia, bycia,
    mówienia
    8) co sądzisz o innych subkult. (Skejci, Hipisi,Skinhead'zi, Metale,
    Rasta,
    Gruntowcy, Dresiarze, Hiphopowiec, Szalikowiec, Satanioeci)
    9)czy są jakieś organizacje młodzieżowe, do których należysz?
    10)co sądzisz o subkult. z przeszłości?
    11)co się dzieje w Twojej subkulturze?

    Pozdrawiam, Ola

  • 2. Data: 2002-01-17 18:06:45
    Temat: Re: NTG, little help pl.
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    hehehe, tutejsza subkultura to chyba sztywniacy :o)

  • 3. Data: 2002-01-24 22:26:29
    Od: leh <l...@...pl>

    Darek <d...@i...pl> skribis:

    >W szkole kazano mi napisać artykuł do marcowych "Perspektyw" o
    >subkulturach kiedyś i dziś. Dlatego bardzo Was proszę o poświęcenie
    >króciutkiej chwilki i wypełnienie ankiety.

    NTG ?

    >2)jakiej słuchasz muzy?

    Euterpe, K**wa

    >Gruntowcy, Dresiarze, Hiphopowiec, Szalikowiec,

    nagla zmiana liczby ?

    > Satanioeci

    przeciez to religia.. dopisz jeszcze katolikow, mormonow i swiadkow.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)