  • 11. Data: 2007-08-02 20:22:09
    Temat: Re: NIespodziewany przelew na konto.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl> napisał

    > A ja się podepnę - kolega ma wręcz odwrotną sytuację - w Agencji PKO BO
    > wpłacał 30 zł i pomylił jedną cyferkę.

    Na pewno pomylił jedną cyfrę w _numerze konta_ i przyjęli przelew?

  • 12. Data: 2007-08-02 20:23:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał

    > A tak pomijając kwestie prawne i rozważając czystą ludzką uczciwość,
    > to co byś zrobił?

    Gdyby wiedział co to uczciwość to by tego pytania na grupę nie słał.

  • 13. Data: 2007-08-02 20:34:17
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Madoniowie wrote:

    > A tak pomijając kwestie prawne i rozważając czystą ludzką uczciwość,
    > to co byś zrobił?

    Anonimowa darowizna nie powinna powodować aż takich problemów aby się nad
    nimi głęboko zastanawiac... Może prawdziwy "tata" zrobił przelew na konto
    córki ?

  • 14. Data: 2007-08-02 20:46:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Fatrix wrote:
    > A ja się podepnę - kolega ma wręcz odwrotną sytuację - w Agencji PKO BO
    > wpłacał 30 zł i pomylił jedną cyferkę.

    Jedną? Mało prawdopodobne...

  • 15. Data: 2007-08-02 20:55:28
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *chiroproktolog* w wiadomości o kryptonimie
    "f8tf64$luf$...@a...news.tpi.pl" napisał:

    > Anonimowa darowizna nie powinna powodować aż takich problemów aby
    > się nad nimi głęboko zastanawiac... Może prawdziwy "tata" zrobił
    > przelew na konto córki ?

    Taaa. Zawsze można się przed sobą usprawiedliwić w stylu: znalezione - nie
    kradzione.
    Moja stara 85-letnia ciotka wzdycha do starych czasów: "Ach, wtedy to ludzie
    honorowi byli." Rozumiem ją.
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 16. Data: 2007-08-02 20:57:13
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>

    Użytkownik *Alek* w wiadomości o kryptonimie "f8tegj$oqo$...@n...onet.pl"
    napisał:

    > Gdyby wiedział co to uczciwość to by tego pytania na grupę nie słał.

    A ja właśnie mu chciałem tak dyplomatycznie na ten aspekt uwagę zwrócić. Ale
    jak widać post powyżej - naiwny byłem.
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 17. Data: 2007-08-03 05:48:25
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl>

    Czy w takim przypadku należy się 10% znaleźnego ?

  • 18. Data: 2007-08-03 05:58:23
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.08.2007 Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Hmm... dziwne. A regulamin czytałeś od deski do deski?
    > Może jest coś małym druczkiem?
    > Myślałem że to standard.

    Czytam właśnie umowę i regulamin z Multi i nie umiem znaleźć...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 19. Data: 2007-08-03 06:40:57
    Od: ps <p...@g...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jedną? Mało prawdopodobne...

    Jedną. Pewnie w numerze domu albo w kwocie :D

  • 20. Data: 2007-08-03 09:23:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    v...@o...pl napisał(a):

    > czy to juz jego czy prawnie bedzie musial to kiedys oddac? Na
    > szczególe przelewu (w bankowaści elektronicznej) nie ma z jakiego to

    Dziwne...

    > konta- jest tylko tytuł przelewu. Czy to błąd w nr konta czy zwarcie
    > systemu? Proszę o odpowiedzi.

    Może jakiś błąd w systemie.

    Póki co wrzuć na jakąś lokatę. Jak ktoś sie upomni i udokumentuje, że to
    jego - należy zwrócić.

    A jak nie... cóż, jesteś 4kPLN do przodu ;)