  • 21. Data: 2004-05-31 14:51:13
    Temat: Re: NIP
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 May 2004 21:44:47 +0200, "Lesio5" <l...@w...pI> wrote:

    >NIe w niektórych. We wszystkich.
    Podtrzymuje: w niektorych. Np w Szczecinie NIE beda zadac.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 22. Data: 2004-06-03 13:34:09
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    poilkj wrote:
    > Jak nie jest zatrudniony to do czego mu nip skoro nie płaci podatków bo
    > nie pracuje

    A dochodowy to jedyny podatek jaki mamy w tym kraju?

    KG

  • 23. Data: 2004-06-03 13:35:32
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Lesio5 wrote:
    > Dokladnie. A nie powinni.
    > NIP wymaga wspóludzialu zakladu pracy,

    A może jakaś podstawa prawna?

    KG

  • 24. Data: 2004-06-03 21:03:41
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    kam wrote:

    > A może jakaś podstawa prawna?

    Poszukaj sobie w ustawie jest napisane jak byk.

  • 25. Data: 2004-06-05 20:24:22
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    poilkj wrote:
    > Poszukaj sobie w ustawie jest napisane jak byk.

    Co za precyzja.

    KG

  • 26. Data: 2004-06-06 00:16:01
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    kam wrote:

    > Co za precyzja.

    No wybacz, ale lenistwa to ja popierał nie będę.

  • 27. Data: 2004-06-06 07:32:17
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    poilkj wrote:
    > No wybacz, ale lenistwa to ja popierał nie będę.

    Nie podając nawet ustawy...
    Nie martw się, znalazłem. Tyle że nie ma bezwzględnego wymogu
    pośrednictwa płatnika. Ponownie przypominam że mamy też podatki inne niż
    podatek dochodowy. A i ten można płacić bez płatnika.

    KG