  • 21. Data: 2004-01-04 14:14:10
    Temat: Re: NFZ - jak zglosic przestepstwo????
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bt4gl7$5pt$1@inews.gazeta.pl...

    > I co to wnosi do sprawy. proponuję lekturę kodeksu postępowania
    karnego, w
    > szczególności części o celach postępowania karnego.

    Czysta teoria.
    Nie dość że przestępstwo wirtualne to i sprawca chipotetyczny.
    Postępowanie również byłoby fikcyjne prowadzone przez nieistniejący
    organ;)))
    Przewiduję zakończenie sprawy w 2413 roku;)

    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2004-01-05 07:58:59
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    Witam, i jest nowy tydzien, podobno po rozmowach z lekarzami .... (wg.
    sprawozdań z telewizji i radia, dość owocnych, w miłej atmosferze...), i co
    ..??? niekoniecznie jakaś przychodnia jest otwarta :(, zgadzam sie, że
    jezeli to dotyczy prywatnych ZOZ, to jeszcze kwestia dofinansowania ze
    srodkow gminy, ale w przypadku publicznych ??? MIalo byc dofinansowanie,
    wiec przychodnie mialy otworzyc swoje "wrota", .... a tu nic :(
    Bartek

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 23. Data: 2004-01-05 10:19:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jan 2004, Bartek wrote:
    [...]
    >+ jezeli to dotyczy prywatnych ZOZ, to jeszcze kwestia dofinansowania ze
    >+ srodkow gminy,

    Zaraz, zaraz. Jakiego dofinansowania ?? To w .pl WOLNO tak sobie
    dopłacać prywatnym firmom z budżetu samorządowego ?

    >+ ale w przypadku publicznych ??? MIalo byc dofinansowanie,

    ŻE CO ??
    Przecież chodzi o to, że właśnie WBREW założeniom wszelakim
    ZOZy publiczne ryzykowały "pójście w straty". Formalnie tego
    robić nie wolno[1] :>, to że jest nieuczciwą konkurencją już
    pomijając...

    BTW: możesz pisać pod cytatem ?
    [1] jak to się nazywa, "niegospodarność" ?

    Po prostu - założenia NFZ okazały się niewykonalne. O tym że
    NFZ jest tylko wykonawcą oczywiście wiemy.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2004-01-06 08:15:55
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > On Mon, 5 Jan 2004, Bartek wrote:
    > [...]
    >
    > Zaraz, zaraz. Jakiego dofinansowania ?? To w .pl WOLNO tak sobie
    > dopłacać prywatnym firmom z budżetu samorządowego ?

    Sznowny Kolego, chyle czoła przed wyłapaniem błędu, to co miałem na myśli to
    to, ze dotyczyło to dofinansowania publicznych ZOZ-ów, a po prostu myśl
    szybsza była, od palców na klawiaturze :). stąd takie całe zamieszanie.

    Mea Culpa :)

    Bartek

  • 25. Data: 2004-01-06 11:48:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, Bartek wrote:
    [...]
    >+ to co miałem na myśli to
    >+ to, ze dotyczyło to dofinansowania publicznych ZOZ-ów, [...]
    >+ Mea Culpa :)

    Żaden problem :)
    Przecież w zakresie "problemu zdrowia" niewiele to zmienia :) - no
    bo uznanie że na wolnym wynku "konkurują" ze sobą firmy prywatne
    oraz gminne, którym "się dopłaca" musi doprowadzić do takiego
    wypaczenia konstrukcji że się poskręca i padnie :(

    pozdrowienia, Gotfryd