    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: N-A-S-K
    Date: Sat, 19 Apr 2003 00:47:26 +0200

    wysyłam po raz drugi bo poprzedni post jakby nie dotarł

    Witam

    Mam taki problem. Każdy wie jaką organizacją jest NASK. Problem w tym, że od
    roku wzywam NASK do uzgodnienia sald i przesłąnia mi duplikatów faktur VAT
    które nie dochodziły bo im się system "zepsuł" i mój adres w bazie się
    "zmodyfikował" (sam ;)). Ja w tym czasie nie dostawałem faktur VAT o które
    nawet sam się dopominałem. Po wyułączeniu domen naliczyli jeszcze odsetki -
    kase musiałem zapłacić bo inaczej nie włączyli domen. Czy to nie jest
    bezkarne? Jest jakiś paragraf zmuszający ich do przesłania mi duplikatów
    faktur VAT? Czy mogę ich zmusić aby uzgodnili saldo?

    czy jeżeli prześlą mi źle przygotowaną notę odsetkową (sumy i iloczyny się
    niezgadzają - matoł jakiś to liczył) to czy mam obowiązem to płacić?

    Pozdr

    MI