  • 31. Data: 2010-10-01 10:27:45
    Temat: Re: Można kraść zgodnie z prawem
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wreszcie ktoś mądry coś napisał :)

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 32. Data: 2010-10-01 10:36:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Budynek nei jest rzeczą :-) - przeważnie.

    W trybie art. 461 kc to akurat nieruchomość też można zatrzymać, bo
    nieruchomość jest rzeczą. Rzeczy = ruchomości + nieruchomości
    Budynek jest częścią składową nieruchomości. Jak ktoś zatrzymuje budynek
    znaczy że zatrzymuje nieruchomość (a przynajmniej jej część).

  • 33. Data: 2010-10-01 11:15:25
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-10-01 12:27, Johnson pisze:
    > Wreszcie ktoś mądry coś napisał :)

    bo za długo się bawiłeś

    KG

  • 34. Data: 2010-10-01 11:22:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > tyle że świadczenie z umowy (remont) to nie nakłady na rzecz

    ale w przepisie chodzi o naklady poniesione na rzecz zatrzymana, czy ogolnie

    bo nadal czegos nie trybie, bo wykonawca remontu jednak ponosi jak
    nabardziej jakies tam "naklady"/koszta, na rzecz/dom, ktory remontuje

    a z koleii wlasciciel domu nie poniosl zadnych nakladow na rzeczy zatrzymane
    przez siebie

  • 35. Data: 2010-10-01 14:32:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości grup dyskusyjnych:i82rci$st4$...@i...gazeta.pl...

    > i nie mozna tak bylo odrazu ;)

    Pewnie można, choć z kolejnego postu Johnsona wnoszę, że akurat w jego gust
    niespecjalnie trafiłem i o co innego mu chodziło. Zresztą akurat nie
    zgadzam sie z jego poglądem.