    From: "Awak" <f...@w...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Może widzicie jakieś rozwiązanie tej sprawy
    Date: Sun, 23 Jul 2006 12:24:00 +0200

    Witam

    Mam taki problem, moj znajomy ma okropnego ojca za wszelka cenę stara sie mu
    robić na złość tylko, dlatego ze pomada swojej matce

    Wieczne stara Sie mu dać do wiwatu wyrzucając go z domu, kilka razy go
    pobił, przychodząc do pracy robiąc mu awantury i wiele innych przykrości.

    Moje pytanie czy osoba w wieku 24 lat może pozbawić ojca praw
    rodzicielskich. Szkoda chłopaka bo sie załamuje.

    Może widzicie jakieś inne rozwiązanie tej sprawy

    pozdrawiam