  • 11. Data: 2005-07-09 22:01:25
    Temat: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomek S. [9 Jul 2005 22:45:06 +0200]:

    > Niestety nie pozwalaja, a proba przeciwstawienia moze sie
    > skonczyc zle, bo taki mamy kraj i rynek pracy niestety

    W zasadzie to biorac pod uwage, ze z chamami i tak sie nie
    powinno pracowac...

    ..znalezc takie godziny _po_pracy_, kiedy wiadomo na pewno
    ze szefa nie ma w domu, a jest jego zona...

    ..podjezdzac wtedy na 5-10 min pod jego dom, po czym jechac
    sobie spokojnie na obiad do jakiejs knajpki...

    ..a po paru dniach na godzinke-dwie do hotelu...

    Wywalic Cie z pracy wywali na 100%, ale ile ubawu bedzie :>

    Kira (we wrednym nastroju)

  • 12. Data: 2005-07-09 22:04:05
    Od: t...@p...onet.pl

    > Nie znam czegoś takiego, jak "wniosek o nadgodziny". Nadgodziny się po
    > prostu rozlicza zgodnie z zapisami w KP, albo przyjętymi w zbiorowym
    > układzie pracy.
    > W Twoim wypadku uważam, że umowa z pracodawcą powinna określać zasady
    > pozostawania i wynagradzania za dyspozycyjność w stosunku do klientów.
    > Ale to tylko moja opinia. Naturalnie jest każdego prawem zgadzać się na to,
    > że za zwykłą pensję klient jego pracodawcy będzie go mógł o 23:15 z kobiety
> [...]
    chodzilo mi o raczej o prosbe, o wyplacanie nadgodzin i potraktowalem to
    bardziej jako zart. Nie wiem gdzie inni pracuja , ale ja pracuje w firmie
    prywatnej i moge sobie o nadgodzinach ustyawowych pomarzyc tylko. A jak juz
    pisalem realia rynku pracy sa takie ze nikt mnie do niej nie zmusza, a nie stac
    mnie na to zeby sie zwolnic i robie co szef kaze, czy to dzien pracy bedzie
    trwal 8 czy 15 godzin jak to czasem bywa. Bo przeciez zawsze na moje miejsce
    znajdzie sie 50 innych osob, ale tu juz zbaczamy na inny temat:)
    Pozdrawiam Tomek

  • 13. Data: 2005-07-09 22:14:08
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:33a6.00000b61.42d049d4@newsgate.onet.pl
    t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl> pisze:

    > chodzilo mi o raczej o prosbe, o wyplacanie nadgodzin i potraktowalem to
    > bardziej jako zart.
    OK, kapuję.

    > Nie wiem gdzie inni pracuja , ale ja pracuje w firmie
    > prywatnej i moge sobie o nadgodzinach ustyawowych pomarzyc tylko.
    Kodeks pracy nie dokonuje rozróżnienia na firmy prywatne i inne.

    > A jak
    > juz pisalem realia rynku pracy sa takie ze nikt mnie do niej nie
    > zmusza,
    W ogóle nikogo nikt do pracy nie zmusza. To żadna nowość.

> [...]
    > czy to dzien pracy bedzie trwal 8 czy 15 godzin jak to czasem bywa. Bo
    > przeciez zawsze na moje miejsce znajdzie sie 50 innych osob, ale tu juz
    Po co więc pytasz o swoje prawa, skoro jesteś tchórzem, który sie nie odważy
    z nich skorzystać?

    Jotte

  • 14. Data: 2005-07-09 22:20:26
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Bo przeciez zawsze na moje miejsce
    > znajdzie sie 50 innych osob, ale tu juz zbaczamy na inny temat:)
    > Pozdrawiam Tomek

    Wszyscy tak myślą i w tej zbiorowej psychozie to działa. A wcale nie
    musi być prawdą - jak się człowiek zacznie rozglądać po rynku to wcale
    nie jest z pracą aż tak źle, żeby się nie szanować.

  • 15. Data: 2005-07-09 22:21:24
    Od: "Tomek S." <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > ..a po paru dniach na godzinke-dwie do hotelu...
    >
    > Wywalic Cie z pracy wywali na 100%, ale ile ubawu bedzie :>

    Kira powiem Ci ze to byl nasz pierwszy pomysl ktory wpadl nam do glowy -
    kierownik dostalby bialej goraczki hehe

  • 16. Data: 2005-07-09 22:30:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:42d04b5c$0$2127$f69f905@mamut2.aster.pl Marcin Szawurski
    <m...@s...waw.pocoto.pl> pisze:

    > jak się człowiek zacznie rozglądać po rynku to wcale
    > nie jest z pracą aż tak źle, żeby się nie szanować.
    Fakt. Ale nawet jak by było, to IMO też nie jest wystarczający powód do
    skundlenia i pełzania przed tzw. "pracodawcą".

    Jotte

  • 17. Data: 2005-07-09 22:43:29
    Od: "Tomek S." <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > musi być prawdą - jak się człowiek zacznie rozglądać po rynku to wcale
    > nie jest z pracą aż tak źle, żeby się nie szanować.
    Z ta psychoza zbiorowa to swieta racja, mozna by bylo z wszystkimi zaczac bunt w
    firmie o nadgodziny jakies dodatki, ale za dobra mamy prace zeby tak zrobic.
    Gdyby to byla praca platna porownywalnie z ta ktora teraz mam i latwa do
    znalezienia to juz by mnie tam nie bylo i tu w zarobkach lezy problem

    Pozdrowka

  • 18. Data: 2005-07-09 22:48:02
    Od: "Tomek S." <t...@p...onet.pl>

    > Po co więc pytasz o swoje prawa, skoro jesteś tchórzem, który sie nie odważy
> [...]
    Bo uwazam ze jesli odejsc to z klasa ;p a odejscie wlasnie rozwazam stad pytalem
    o legalnosc ich wyczynu
    Pozdrawiam Tomek

  • 19. Data: 2005-07-09 22:56:14
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:33a6.00000b6e.42d05422@newsgate.onet.pl Tomek S.
    <t...@p...onet.pl> pisze:

    > Bo uwazam ze jesli odejsc to z klasa ;p a odejscie wlasnie rozwazam stad
    > pytalem o legalnosc ich wyczynu
    Rozumiem. Przedstawiłem swoje stanowisko, które niekoniecznie musi być
    jedynie słuszne. Życzę prawidłowych decyzji i powodzenia.

    Jotte

  • 20. Data: 2005-07-10 06:22:20
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Kira powiem Ci ze to byl nasz pierwszy pomysl ktory wpadl nam do glowy -
    > kierownik dostalby bialej goraczki hehe

    To umowcie sie jeszcze z 2-3 kolegami z firmy ;-))) Mozna jeszcze jakis
    "podkladzik" z filmu siakiegos wrzucic do sekretarki automatycznej w jednym
    z telefonow ;-))

    Pozdrawiam,

    Tiger