  • 41. Data: 2005-07-11 16:08:50
    Temat: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Raczej bierze pracę od niego.

    jaki laskawca :-)

    > Nie przypominam sobie, abym pyskował tam do jakiejś Twojej wypowiedzi.

    Ty nie

    p.

  • 42. Data: 2005-07-12 06:21:52
    Od: "Tomek S." <t...@p...onet.pl>

    > nie mam zwyczaju czytac calego watku zanim zdecyduje si eskomentowac
    > danego posta.

    Widze, ze Twoj brak logiki i proba bycia kontrowersyjnym powoli Cie przerasta
    skoro "nie masz zwyczaju czytac calego watku" to skad mozesz wiedziec czy jest
    on bez sensu , czy tez nie? widze ze na kazdej grupie ktos lubi potrolic ,to
    chyba takie nasze polskie hobby ;p

    Pozdrawiam Tomek

  • 43. Data: 2005-07-12 08:16:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > przerasta
    > skoro "nie masz zwyczaju czytac calego watku" to skad mozesz wiedziec czy

    Twoje pytanie i to czego oczekujesz sie wzajemnie wyklucza i jest
    bezsenmsowne,
    jestes zwyklym bezczelnym pasozytem ktoremu zal dupe sciska ze ktos Cie
    zlapal
    na klamstwach i zamierza SLUSZNIE wyp. z pracy.

    a m logika to raczej sam masz problemy (mam tu na mysli sluzbowy telefon)

    widze ze na kazdej grupie ktos lubi potrolic ,to
    > chyba takie nasze polskie hobby ;p

    trudno zebym pasozytowi kibicowal

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"