  • 1. Data: 2006-06-21 14:03:46
    Temat: odwolalem sie..
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam :)
    sprawa starego mandatu... 250zl + 6 ptk. art. 97
    ja bedac na drodze wew. o czym mowi art 98....
    odwolalem sie od wczesniej rpzyjetego mandatu, w sadzie bylem sprawa byla.
    Wyrok prawomocny, sad nie mogl uniewaznic mandatu mogl tylko ocenic czy
    jestem winny czy tez nie, a z tego powodu ze mandat przyjalem oznajmil ze
    jestem winny pomimo ze mandat zostal wystawiony ze zlego paragrafu o czym
    pisalem w odwolaniu.
    Dostalem wlasnie dzis koperte w ktorej jest mandat, ale nie ma uzasadnienia
    ?czy w przypadku kiedy wyrok jest prawomocny nie dostaje sie uzasadnienia ?
    czy ta sprawa nie wymaga uzasadnienia ?
    chcialbym sie mimo wszystko od tego odwolac, mandat byl 2 razy awizowany
    czyli od daty dzisiejszej przysluguje mi 7 dni tak ?
    pozdrawiam