  • 21. Data: 2011-04-16 19:52:36
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę - podejście drugie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > I wystarczy żeby oberwać donosem, tyle na temat.

    tylko nie załapałem w jakim zakresie? Tego firmanctwa?

    > Ale już "uprzejmie donoszę, że niejaki Tristan nadal prowadzi
    > DG tylko firmę przepisał na [...wpisać...] bo podatków nie
    > chce płacić" to co innego.

    No właśnie, dlatego pytam o takie aspekty i jak na razie Ty jedyny
    zrozumiałeś moje wątpliwości, a stado Wesołych Anonimów popierdziało
    sobie tylko na tematy szkolnictwa i mojej głupoty, bo nie zrozumieli
    wagi zagadnienia.

    jak więc sensownie przeprowadzić taką operację, żeby nie podkładać się?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2011-04-16 19:58:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.04.2011 15:32, GK pisze:
    > Pod własnym nazwiskiem informujesz cały usenet, ergo nieograniczoną liczbę
    > adresatów, w tym konkurencję i inspektorów UKS, którzy też czasem tu bywają, o
    > zamiarze popełnienia przestępstwa firmanctwa (z KKS).

    Czyli co, jeśli byłem już przedsiębiorcą, to nie mogę stać się
    nieprzedsiębiorcą i pracować u kogoś?

    A jeśli sam nie będę brał zleceń u tamtej osoby, tylko przeniosę tam
    osoby, która obecnie wykonują i tak większość zleceń fakturowych?
    (,,pracują'' na U-Z) Czy ja sam wtedy mogę się zająć prowadzeniem
    działalności edukacyjnej jako ,,cywil'' bez zarzutu, że przestając być
    przedsiebiorcą uciekam ow VAT i to karalne?

    > Istnieją legalne sposoby optymalizacji podatkowej. Tak ciężko odłożyć 500 czy
    > 1000 zł i przejść się do profesjonalisty?

    A znasz jakiegoś profesjonalistę? Bo ja nie.

    I tak, 1000zł to dla mnie nie jest pierdnięcie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2011-04-16 20:09:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > działalności edukacyjnej jako ,,cywil'' bez zarzutu, że przestając być
    > przedsiebiorcą uciekam ow VAT i to karalne?

    A jeszcze: A jeżeli całkowicie zamknę działalność i zajmę się wyłącznie
    przyjmowaniem zleceń na U-Z oraz na UoD?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2011-04-16 21:10:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Oczywiście, że są. Nie śmierdzą usenetowym trollem i zawsze mile
    > współpracują, widząc wysoką jakość moich usług. Musieli by być
    > szaleńcami, żeby sobie strzelać w stopę durnowatymi zachowaniami
    > klasycznymi dla tutejszych anonimów wstydzących się nawet swoich
    > nazwisk.

    Ale sobie odreagowałeś :-).
    Oni są po prostu pragmatyczni. Widocznie jesteś im do czegoś
    potrzebny i starają się być mili. Dla niektórych osób tutaj piszących
    (chodzi o tych anonimów) nie zachodzi wspomniana powyżej relacja,
    stąd też wyrażane o Tobie opinie nie są takie ugłaskane. Ot, tyle.

  • 25. Data: 2011-04-17 06:13:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > A jeszcze: A jeżeli całkowicie zamknę działalność i zajmę się
    > wyłącznie
    > przyjmowaniem zleceń na U-Z oraz na UoD?

    Chcesz prowadzić niezarejestrowaną działalność gospodarczą i ogłaszasz
    to na cały świat?

  • 26. Data: 2011-04-17 07:27:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-17 08:13, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Chcesz prowadzić niezarejestrowaną działalność gospodarczą i ogłaszasz
    > to na cały świat?

    On nie z tych, co się pod pseudonimami kryją w internecie :)

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2011-04-17 09:32:01
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał(a):

    > Czyli co, jeśli byłem już przedsiębiorcą, to nie mogę stać się
    > nieprzedsiębiorcą i pracować u kogoś?
    Stan faktyczny ustali US/UKS/sąd. Zawsze można pomodlić się do wybranego
    bóstwa w intencji właściwej oceny dowodów przez ww.

> [...]
    > działalności edukacyjnej jako ,,cywil'' bez zarzutu, że przestając być
    > przedsiebiorcą uciekam ow VAT i to karalne?
    Jw.

    > A znasz jakiegoś profesjonalistę? Bo ja nie.
    Nie chcę publicznie kogoś reklamować i ręczyć głową zań, ale jest sporo
    kumatych prawników, jeśli nie w Opolu, to we Wrocławiu. Na usenecie też
    znajdziesz kilku profesjonalistów. Ba, jedna z nich pod każdym postem dodaje
    swoje dane. Pytanie, czy zechcą z Tobą w ogóle współpracować.

    > I tak, 1000zł to dla mnie nie jest pierdnięcie.
    Kupując nową maszynę też oszczędzasz w ten sposób?* Jeśli 1000 zł to dużo w
    porównaniu do spodziewanych korzyści to może wcale nie warto próbować.

    GK

    * Fryzjerowi zapłacisz, hydraulikowi też, ale prawnikowi nie, bo po co?

  • 28. Data: 2011-04-17 18:03:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.04.2011 08:13, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Chcesz prowadzić niezarejestrowaną działalność gospodarczą i ogłaszasz
    > to na cały świat?

    To już cywilne umowy zlecenia też są zabronione?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2011-04-17 19:47:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > To już cywilne umowy zlecenia też są zabronione?

    A ktoś tak twierdzi?

  • 30. Data: 2011-04-18 05:08:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.04.2011 21:47, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > A ktoś tak twierdzi?

    Ty. Bo mówisz, że jeśli zlikwiduję działalność gospodarczą i zajmę się
    wyłącznie przyjmowaniem U-Z to będę prowadził niezarejestrowaną
    działalność gospodarczą.

    Więc najlepiej jakbym po likwidacji poszedł do pośredniaka i
    zarejestrował się jako bezrobotny....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek