  • Data: 2018-07-09 00:31:02
    Temat: Mick Jagger ma swoje sprawy.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem za stary, żeby być sędzią, ale jestem młody, by śpiewać -
    powiedział po polsku Mick Jagger podczas koncertu zespołu The Rolling
    Stones. - Byliśmy tu w 1967. Pomyślcie, ile osiągnęliście od tego czasu.
    Niech Bóg będzie z wami - dodał muzyk.

    W ten sposób 74-letni Jagger odniósł się do panującej w Polsce sytuacji
    politycznej, prawdopodobnie za sprawą listu, jaki wczoraj wystosował do
    grupy Lech Wałęsa.
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mick-jagger-odniosl-
    sie-do-listu-lecha-walesy/dp48yb3

    Mądra i szlachetna osobowość ten Mick. Nie spodziewalam się, że tak
    fajnie się wypowie i to na dodatek po polsku.

    --
    animka