  • 71. Data: 2007-08-02 09:59:44
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Mariusz pisze:

> [...]
    > ze ktos przyjdzie na moje miejsce i okaze sie lepszy, w moim miescie trudno
    > o dobrą i dobrze platna prace, wiem ze przepisy bronią mnie przed
    > zwolnieniem z pracy ale po jakims czasie moze sie zdarzyc roznie, moga
    > chciec poprzedniego pracownika ktory mnie zastepowal - oczywiscie jest to
    > czarny scenariusz - nie chce ryzykowac, a niech sie jeszcze okarze ze bede
    > musial zostac dluzej na przeszkoleniu, nie 3 miesiace ale 4 miesiace lub
    > wiecej. Mam wziety kredyt samochodowy, place rachunki, wiec to raczej nie
    > mozliwe zebym znalazł sie na jakims poligonie.

    Słuchaj - powiem Ci szczerze. Bardzo prawdopodobne jest że ktoś się
    okaże lepszy od Ciebie. Masz problemy z ortografią, nie potrafisz
    załatwić spraw urzędowych, nie masz determinacji w szukaniu pracy.

    Idź do wojska. Jest szansa że wyjdzie Ci to na dobre i zrobią z Ciebie
    mężczyznę. Bynajmniej tak obiecują we wszelkich programach
    telewizyjnych... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 72. Data: 2007-08-02 10:14:13
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2007 10:54:51 +0200, Mariusz napisał(a):

    > No tak ale to musi byc ciezka i zaawansowana choroba psychiczna np.
    > schizofrenia, trzeba miec silne urojenia halucynacje , cos widzieć i
    > slyszec, ale w depresji jedynym i najgorszym urojeniem jest mysl ze wszystko
    > jest bezsensu i taki czlowiek widzi swoja przyszlosc w czarnych barwach
    > dlatego popelnia samobójstwo, podobno sa jakieś jeszcze dolegliwosci
    > fizyczne, brak snu , biegunki itp.
    > Podaj jakas ustawe, paragraf ktory mowi ze WKU po rozpoznaniu zaburzenia
    > psychicznego wysyła wniosek do rejonowego urzedu, bo cos mi sie w to niechce
    > wierzyc.

    Jeśli nie będzie ciężka to i tak Cię wezmą na przeszkolenie. Jeśli będzie
    ciężka to nie wezmą, ale wyślą zawiadomienie do rejonowego urzędu - do
    tego nie trzeba paragrafu (to się kiedyś donos nazywało) - zrobią to żeby
    ukrócić tych co chcą uniknąć poboru udając psychicznych - możesz to nazwać
    złośliwością z ich strony ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 73. Data: 2007-08-02 10:38:12
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Słuchaj - powiem Ci szczerze. Bardzo prawdopodobne jest że ktoś się okaże
    > lepszy od Ciebie. Masz problemy z ortografią, nie potrafisz załatwić spraw
    > urzędowych, nie masz determinacji w szukaniu pracy.

    Ha ha ha

    > Idź do wojska. Jest szansa że wyjdzie Ci to na dobre i zrobią z Ciebie
    > mężczyznę. Bynajmniej tak obiecują we wszelkich programach
    > telewizyjnych... :)

    a bede silniejszy od Pudyianowskiego ?

  • 74. Data: 2007-08-02 10:45:42
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > a bede silniejszy od Pudyianowskiego ?

    nie sadze (w tak krotkim czasie nie da sie takiej krzepy na brac... i nawet
    sterydy nie pomoga..), ale moze oducza cie bania sie wszystkiego co zielone
    :P

    Steel

  • 75. Data: 2007-08-02 11:59:49
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Mariusz wrote:
    > mysle ze mam doła chyba pojde leczyć sie
    > psychiatrycznie - moze mam depresje, co na to powie WKU ?

    To co na Szwejku. Skieruja na kuracja doktora Grunsteina... Lewatywa,
    plukanie zoladka i chinina... :)

    A tak powaznie, to juz buty dla Ciebie na polce stoja...

    Jacek

  • 76. Data: 2007-08-02 12:34:01
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Gabryszewski" <f...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f8s92n$lmu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja też byłem
    > i bardzo miło wspominam te 1/2 roku
    > Ośrodek CSŁiI czyli jednostka szkoleniowa(luz bluz, nad zalewem, dzień w
    > dzień pivko w kantynie i opalanie, itd)

    Ja przez 3 lata nie odbieralem wezwan a potem jeszcze przez 3 miesiace
    jezdzilem
    na komisje (ale to juz nie moja wina) i tez mnie tam wywalili. Daleko ale
    trzeba
    przyznac, ze to oboz harcerski a nie wojsko. Chociaz nie zauwazylem zeby
    ktokolwiek tam pil piwo.

  • 77. Data: 2007-08-02 13:16:16
    Od: Marcin Gabryszewski <f...@g...pl>

    tu-i-tam pisze:
> [...]
    >
    > Daleko
    > ale trzeba przyznac, ze to oboz harcerski a nie wojsko. Chociaz nie zauwazylem zeby

    To może coś się pozmieniało, ja byłem jako chyba pierwszy rocznik SPR'u
    z 7 lat temu :)

    Ale pamiętam dwie kantyny, jedna "oficerska" przy kinie(tak, tak w CSŁiI
    jest kino, nawet basen), druga w piwnicach w budynku obok.

    --
    Regards,
    Marcin Gabryszewski

  • 78. Data: 2007-08-02 13:36:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.08.2007 Mariusz <m...@p...fm> napisał/a:
    > OK napisze, ale zastanawiam sie jeszcze czy moge poprosic w mojej firmie
    > glownego kadrowego o napisanie oswiadczenia w ktorym bedzie napisane ze brak
    > pracownika na okres 3 miesieczny spowoduje duze straty dla firmy a przyjecie
    > nowego w zastepstwie nie bedzie mozliwe poniewaz okres 3 miesiace jest zbyt
    > krotki na wdrozenie nowego pracownika. Są jakieś szanse ?

    Formalnie to oni to mają gdzieś takie pisemka. Ewentualnie możesz to
    przedstawić jako argument przy staraniu się o to odroczenie na załatwienie
    ważnych spraw osobistych. Ale skoro komendant już jest na Ciebie cięty, to
    chyba szkoda papieru. Ew przemelduj się do innego WKU i spróbuj.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 79. Data: 2007-08-02 16:43:47
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 2, 10:09 am, Michał <m...@g...pl> wrote:
    > Osoba nazywajaca sie SzalonyKapelusznik w liscie z dnia 2007-08-01

    > Nie prawda. Juz sie zmienilo i moga cie wziazc do konca studiow w
    > dowolne wakacje.
    >
    > --
    > michal

    Ja w tym roku poszedł odbębnic i jeszcze według tamtych zasad mnie
    brali

  • 80. Data: 2007-08-02 16:45:16
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał
    >
    > Niezgłoszenie powrotu dla potrzeb meldunkowych.

    Moze nie ma gdzie się zameldowac :> a moze wrócił na kilka dni i już wyjeżdża...

    Pozdrawiam Przemek