  • 21. Data: 2006-12-27 13:17:16
    Temat: Re: Mężczyźni vs damskie szatnie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:emtcib$6q6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przesadzasz. To nie jest żadne wykroczenie.
    > Co to ma być "inny wybryk"?

    Nie. Jeśli to ma być cokolwiek, to tylko i wyłącznie 51 kw. Skoro administrator
    uporządkował to tak, że na lewo panie a na prawo faceci, to facet idący na lewo
    po prostu narusza ten porządek. tyle, ze oczywiście może istnieć wiele powodów,
    z których wykroczeniem to nie będzie.

  • 22. Data: 2006-12-27 13:41:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie. Jeśli to ma być cokolwiek, to tylko i wyłącznie 51 kw.

    Toż się pytam o której części art. 51 kw mówisz.

    "Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem ..." - wybierz jedno
    z 4 zachowań.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 23. Data: 2006-12-27 13:54:14
    Od: "ALEX Honved" <k...@s...us>

    *Robert Tomasik*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > A co to jest "oficjalna wykładnia"?

    może wyrok sądu

    --
    ALEX Honved, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
    nekkyousha ]:->

  • 24. Data: 2006-12-27 15:21:13
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > No i troglodyci potrzebuja przepisow, zeby (ewentualnie) stosowac sie do
    > norm, ktore jasno wytyczaja zasady dobrego wychowania. Dlatego nie oczekuj,
    > ze znajdziesz

    [...]

    NTG

  • 25. Data: 2006-12-27 15:23:22
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    > moralizatorów tu mnóstwo, zaś prawników jak na lekarstwo.

    Smutne, ale prawdziwe.

  • 26. Data: 2006-12-27 15:49:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ALEX Honved" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > może wyrok sądu

    To wykładnia danego sądu w danej sprawie.

  • 27. Data: 2006-12-27 15:50:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    "Inny wybryk".

  • 28. Data: 2006-12-27 15:54:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > "Inny wybryk".

    Więc ci zdefiniowałem co to jest ten *inny wybryk*. Nadal uważasz że to
    to wykroczenie?

  • 29. Data: 2006-12-27 17:02:29
    Od: "ALEX Honved" <k...@s...us>

    *d852*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > Smutne, ale prawdziwe.

    No cóż pomyliłem się.

  • 30. Data: 2006-12-27 17:48:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Więc ci zdefiniowałem co to jest ten *inny wybryk*. Nadal uważasz że to to
    > wykroczenie?

    Nadal uważam, że to MOŻE być wykroczenie.