  • 11. Data: 2013-01-18 21:01:31
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-18 20:03, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Zgubiles ten fragment, panie profesorze, znawco literatury slowackiej:
    >
    > "obrony obywatela przez zlodziejskimi zapedami coponiektorej wladzy"

    Janosik w literaturze (Słowackiej też) rabował bogatym przejezdnym
    a dzielił się z miejscowymi biedniejszymi. Obrona przed władzą
    to chyba tylko w polskim serialu z Markiem P. w roli głównej.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-01-18 21:26:42
    Temat: Re: Maskujcie si?, bracia
    Od: "bart" <b...@w...pl>

    [...]
    > O prosze, Janosik, jakie to romantyczne...

    Podobnie jak na grupie szczecinskiej, takze i tu brakuje Ci rzeczowych
    kontrargumentow. A nazwanie mnie Janosikiem jest nawet sympatyczne, hrabio
    Horvath :)

    bart

  • 13. Data: 2013-01-18 23:51:08
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "bart" napisał w wiadomości grup

[...]

    Uważasz, że unikanie kary za złamanie prawa jest społecznie użyteczne ?
    Jestem za wprowadzeniem stałej grzywny nakładanej na właściciela pojazdu
    który przekroczył prędkość.
    To najlepiej ukróciło by i piractwo, i cwaniactwo. Właściciel sam doszedłby
    do tego kto nabruździł. Takie sytuacje to pewnie 1% wykroczeń.

  • 14. Data: 2013-01-19 00:23:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-18 23:51, Użytkownik Nostradamus napisał:

> [...]
    > To najlepiej ukróciło by i piractwo, i cwaniactwo. Właściciel sam
    > doszedłby do tego kto nabruździł. Takie sytuacje to pewnie 1% wykroczeń.

    Piractwo i cwaniactwo najszybciej ukróciło by skasowanie immunitetów
    tych oficjalnych i nie oficjalnych.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-01-19 01:43:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nostradamus wrote:
> [...]
    > To najlepiej ukróciło by i piractwo, i cwaniactwo. Właściciel sam
    > doszedłby do tego kto nabruździł. Takie sytuacje to pewnie 1% wykroczeń.

    Ja proponuję, ze jak na twojej klatce schodowej ktoś w zimie nie zamknie
    drzwi, to wszyscy mieszkancy muszą spac przy przy otwartych oknach.
    Odpowiedzialnosc zbiorowa jest super.

  • 16. Data: 2013-01-19 09:36:16
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    ,

    >Ja proponuję, ze jak na twojej klatce schodowej ktoś w zimie nie zamknie
    >drzwi, to wszyscy mieszkancy muszą spac przy przy otwartych oknach.
    >Odpowiedzialnosc zbiorowa jest super.

    Co ma piernik do wiatraka? Gdzie widzisz odpowiedzialność zbiorową przy
    nakładaniu "podatku od pośpiechu" na właściciela pojazdu ?
    Boisz się ryzyka związanego z posiadaniem auta to je sprzedaj, pożyczaj od
    innych "frajerów", albo nie pożyczaj osobie za którą nie chcesz płacić .
    Jakoś w Niemczech sobie z tym radzą. Jak nie potrafisz wywiązać się z
    obowiązku wskazania osoby której auto pożyczyłeś to płać sam. Gdzie tu
    niesprawiedliwość dziejową widzisz?

  • 17. Data: 2013-01-19 10:14:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Nostradamus* napisał(-a):

> [...]
    > To najlepiej ukróciło by i piractwo, i cwaniactwo. Właściciel sam
    > doszedłby do tego kto nabruździł. Takie sytuacje to pewnie 1%

    Bredzisz, właściciel pojazdu nie jest od prowadzenia dochodzeń, choćby w
    sprawie własnego pojazdu (pomijając przypadki, że organ do tego
    uprawniony prowadzi je w sprawie własnego pojazdu). Jest zasada
    domniemania niewinności i karanie właściela pojazdu z zamysłem takim że
    to niech on się buja z szukaniem sprawcy trąci paranoją.
    BTW, słyszałeś kiedyś o znakach cytowania?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2013-01-19 12:21:22
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/19/2013 01:43 AM, witek wrote:

    > Ja proponuję, ze jak na twojej klatce schodowej ktoś w zimie nie zamknie
    > drzwi, to wszyscy mieszkancy muszą spac przy przy otwartych oknach.
    > Odpowiedzialnosc zbiorowa jest super.

    Porownanie zupelnie nie trafione.

    Jak na klatce schodowej twoi goscie narozrabiaja, to posprzatac powinni
    jednak twoi goscie, ewentualnie ty.

    Naprawde jestes zdania, ze za rozp..... zrobiony przez twoich gosci
    powinni odpowiadac inni mieszkancy klatki?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 19. Data: 2013-01-19 12:37:31
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup

    >Bredzisz, ,

    No i tyle argumentów wystarczy. Nie ten poziom, chłopie.

  • 20. Data: 2013-01-19 14:38:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.01.2013 16:30, maruda pisze:
    > http://prawo.rp.pl/artykul/757715,971511.html?utm_so
    urce=Rzeczpospolita+&utm_medium=twitter

    > RPO: ITD nie ma prawa ścigać wykroczenia odmowy wskazania kierowcy

    Wiesz, z jednej strony też mi nieco przeszkadzają te wszystkie
    fotoradary czające się na najdrobniejsze przekroczenie prędkości... ale
    z drugiej strony jeszcze nigdy nie dostałem zdjęcia, a jeżdżę tylko
    mniej-więcej zgodnie z limitem.

    Może to wystarczy? (poza gminami typu Biały Bór, gdzie przypierdalają
    się nawet o 1km/h - chociaż wg mnie można się w takich przypadkach
    wybronić przed sądem argumentując, że ciągłe wpatrywanie się w licznik
    byłoby dużo bardziej niebezpieczne niż tak drobne przekroczenie)

    Może po prostu zamiast płakać na fotoradary, lepiej zastosować się do
    rady głównego bohatera "Lair! Lair!" czyli "Przestań łamać prawo,
    dupku!" ;->

    (żeby nie było - nie nazywam nikogo dupkiem, tylko cytuję ;) )