  • 1. Data: 2003-01-20 15:28:30
    Temat: Masa upadłościowa
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    Witam,
    Jeśli upada jakieś przedsiębiortwo i syndyk zamierza sprzedać masę
    upadłościową, to gdzie mogę znaleźć na ten temat informacje?? Czy istnieje
    jakaś witryna internetowa na której zamieszczane byłby takie informacje??

    Pozdrawiam
    Olo

  • 2. Data: 2003-01-21 06:48:12
    Temat: Re: Masa upadłościowa
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    a nie lepiej poszukać u źródeł:

    prawo upadłościowe wciąż obowiązuje :)

  • 3. Data: 2003-01-21 08:01:16
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    > a nie lepiej poszukać u źródeł:
    >
    > prawo upadłościowe wciąż obowiązuje :)

    Tak jest, ale ustawa nie określa serwisu internetowego lub którego
    obowiązkiem byłoby gromadzenie informacji o ogłaszanych licytacjach
    majątku.....

    Olo

  • 4. Data: 2003-01-21 08:04:22
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-21 08:08:40
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    > nie wydaje mi się, aby ktokolwiek miał taki obowiązek,
    > jest przewidziany tryb dokonywania ogłoszeń o licytacjach

    ...który również nie określa dokładnie gdzie takie ogłoszenie ma się ukazać.
    Ja szukam strony internetowej/wydawnictwa, które posiadałyby taką bazę
    ogłoszeń. (przypuszczam że taka nie istnieje ale wolę się upewnić).

    Pozdrawiam
    Olo

  • 6. Data: 2003-01-21 08:10:24
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    khem,
    co tego trzeba by monitorować wszystkie wydziały ds. upadłościowych,
    wykonalne ale kosztowne,
    nie sądzę, aby ktoś udostępnił to za darmo

  • 7. Data: 2003-01-21 08:17:51
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    > khem,
    > co tego trzeba by monitorować wszystkie wydziały ds. upadłościowych,
    > wykonalne ale kosztowne,
    > nie sądzę, aby ktoś udostępnił to za darmo

    To jeśli orientujecie się kto udostępnia takie informacje odpłatnie, to
    również jestem zainteresowany.

    Pozdrawiam
    Olo

  • 8. Data: 2003-01-21 21:21:35
    Od: Jan Galazka <J...@w...pl>

    > nie wydaje mi się, aby ktokolwiek miał taki obowiązek,
    > jest przewidziany tryb dokonywania ogłoszeń o licytacjach
    Jesli jest wierzycielem, to ewentualnie pozostaje mu przegladanie akt
    sadowych, gdzie beda postanowienia sedziego-komisarza i sprawozdania
    syndyka. A tak to rzeczywiscie, ogloszenia juz tylko pozostaja.
    JG