  • 1. Data: 2003-01-20 13:37:50
    Temat: zmiana nazwiska
    Od: "putka" <g...@p...fm>

    Jestem po rozwodzie. mam dwoje dzieci, na które były mąż płaci alimenty.
    Chce wyjść za mąż. Czy możliwe jest, abym mogła przy okazji śłubu zmienić
    nazwisko moim dzieciom?
    Putka

  • 2. Data: 2003-01-20 13:40:47
    Temat: Re: zmiana nazwiska
    Od: "putka" <g...@p...fm>

    Przepraszam za podwójny post, ale otrzymałam komunikat, że ten pierwszy nie
    został wysłany. A tu proszę są obydwa
    Sorki
    Putka

  • 3. Data: 2003-01-20 13:42:19
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Jestem po rozwodzie. mam dwoje dzieci, na które były mąż płaci alimenty.
    : Chce wyjść za mąż. Czy możliwe jest, abym mogła przy okazji śłubu zmienić
    : nazwisko moim dzieciom?

    tak pod warunkiem, że Twój przyszły mąż adoptuje dzieci

  • 4. Data: 2003-01-20 14:24:37
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > tak pod warunkiem, że Twój przyszły mąż adoptuje dzieci

    Tak, a co z alimentami. Po adopcji były chyba będzie zwolniony.
    Nie jest tak przypadkiem że na adopcje musi się zgodzić były??

    Pozdrawiam

    Darek

  • 5. Data: 2003-01-20 15:26:49
    Temat: Odp: zmiana nazwiska
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0h0pg$76c$...@n...tpi.pl...

    > Tak, a co z alimentami.

    przepadną ...

    Po adopcji były chyba będzie zwolniony.

    tak jest ...

    > Nie jest tak przypadkiem że na adopcje musi się zgodzić były??

    w gre wchodzi: zrzeczenie się, zgoda, pozbawienie władzy rodzicielskiej...

    Sandra