  • 1. Data: 2007-01-31 10:20:50
    Temat: Marża nocna
    Od: Robert Luberda <r...@n...nospam>

    Witam

    Wczoraj chciałem kupić w sklepie w Krakowie przy Basztowej (koło LOT-u)
    sok, na którym była naklejona cena. W kasie dowiedziałem się, że muszę
    zapłacić więcej, ponieważ było już około wpół do 11 wieczorem, a w godz.
    od 22 do 6 obowiązuje dodatkowa marża nocna.

    Z tego co wiem (choćby przeglądając tę grupę od czasu do czasu)
    konsumenta w zadanie obowiązuje cena naklejona na towarze. Czy sklep ma
    jakieś podstawy prawne, by w godzinach nocnych naliczać dodatkową marżę?

    Podrawiam
    robert
    --
    robert pingu ii uj edu pl

  • 2. Data: 2007-01-31 12:00:12
    Temat: Re: Marża nocna
    Od: KrzysiekPP <jimi@nospam_ceti.pl>

> [...]
    > zapłacić więcej, ponieważ było już około wpół do 11 wieczorem, a w godz.
    > od 22 do 6 obowiązuje dodatkowa marża nocna.

    Liczy sie cena na towarze ... trzeba było wysmiac i nakablowac do UOKiK.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-01-31 12:10:50
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    KrzysiekPP <jimi@nospam_ceti.pl> naskrobał/a w

    > Liczy sie cena na towarze ... trzeba było wysmiac i nakablowac do
    > UOKiK.

    Inspekcji Handlowej.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 4. Data: 2007-01-31 14:39:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Luberda wrote:

    > Z tego co wiem (choćby przeglądając tę grupę od czasu do czasu)
    > konsumenta w zadanie obowiązuje cena naklejona na towarze. Czy sklep ma
    > jakieś podstawy prawne, by w godzinach nocnych naliczać dodatkową marżę?

    Obowiązuje cena z półki. Trzeba było sok napocząć i odmówić nielegalnej
    dopłaty :)