  • 1. Data: 2007-01-31 10:31:36
    Temat: Postanowienie sądu (duplikat)
    Od: "Tomek" <t...@n...pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące postanowienia sądu - czy można w sądzie uzyskać
    duplikat lub wiekszą ich ilość. Chodzi dokładnie o postanowienie o nabyciu
    spadku, otrzymałem trzy egzemplarze, a wszystkie instytucje, w których muszę
    je przedłożyć (Urząd Miasta, Urząd Skarbowy itp.) żądają oryginałów. Ponadto
    jeden egzemplarz chciałbym mieć na wszelki wypadek w domu. Czy można to
    jakoś załatwić?

    Czy do wniosku o zmianę wpisu w księdze wieczystej konieczne jest załączenie
    oryginału postanowienia, jeżeli zostało ono wydane przez ten sam sąd który
    prowadzi księgę wieczystą?

    Pozdrawiam - tomek.

  • 2. Data: 2007-01-31 18:33:03
    Temat: Re: Postanowienie sądu (duplikat)
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > których muszę je przedłożyć (Urząd Miasta, Urząd Skarbowy itp.) żądają
    > oryginałów. Ponadto jeden egzemplarz chciałbym mieć na wszelki wypadek w

    możesz wziąć tyle odpisów, ile chcesz

    > Czy do wniosku o zmianę wpisu w księdze wieczystej konieczne jest
    > załączenie oryginału postanowienia, jeżeli zostało ono wydane przez ten
    > sam sąd który prowadzi księgę wieczystą?

    MZ tak

    KG

  • 3. Data: 2007-02-01 08:21:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>