  • 1. Data: 2007-01-31 10:01:48
    Temat: N- telewizja nędza [długie]
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    23 grudnia zakupilem zestaw N- n-box + antene "druszlak"
    Firma przyjchała zainstalowac i od raz powiedzieli że w województwie
    podkarpackim te anteny nie nadają sie do N-boksa.
    I faktycznie poziom sygłanlu jest do bani a jak pada snieg to sobie moge
    ogladać tylko pięknego pilota.
    16.01.2007 złożyłem reklamacje, że zestaw ten nie działa jak należy i
    chciałem żeby wrocili mi 60zł za antene ktora jak sie okazało nie jest moją
    własnością.
    Odpwiedzieli tak:

    ......że niniejszej reklamacji nie możemy rozpatrzyć pozywtywnie

    Teraz podpowiadają jak nalezy zainstalować poprawnie antene
    ....czasze anteny należy montować mozliwie blisko nbox
    ....itp itp

    Teraz o badaniach

    .....Anteny przeszły badania m.in w Instytucie łączności potwierdzające ich
    przydatność do odbioru sygnału TV na terenie całej Polski.

    Teraz o umywaniu rąk.

    ....w szczególnych przypadkach mogą wystepować lokalne utrudnienia w
    odbiorze, spowodowane zewnetrznymi zakłóceniami sygnałowymi (np; radiolinie
    internetowe) za ktore ITI Neovision nie ponosi odpwoedzialnosci

    Przysluguje mi 14-dni na odwołanie o tego pisma i chce im napisać tak żeby
    im w pięty poszło.
    Chcę dodać że od 01.01.2007 ITI wycofało ze sprzedaży wszytkie te typy anten
    z naszego regionu
    więc na rzeczy cos jest.

    pozdrawiam

    PabloGT

  • 2. Data: 2007-01-31 16:39:29
    Temat: Re: N- telewizja nędza [długie]
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    PabloGT napisał(a):
    <ciach>

    Tu niewiele pomoże żadna reklamacja. Akurat n-ka jest nadawana z tego co
    wiem z dosc slabych transponderow na satelicie i jesli nie masz
    absolutnie czystego nieba przed antena (zero drzew i np budynkow) to
    bedzie kicha. Ja mam n-ke na czaszy pelnej 110cm a i tak sygnal oscyluje
    w granicach 0-70% w zaleznosci od pogody. Co prawda u Mnie troche drzewo
    przeslania ale wiem ze nie tylko Ty i ja mamy takie problemy. Poszukaj
    informacji na forum dyskusyjnym na stronie n-ki. Sporo tam jest na ten
    temat. Ogolnie to niestety maja racje ze antene trza na prawde pozadnie
    zainstalowac a i ten durszlak co ci wcisneli jest do bani. Wiec jesli
    chcesz reklamowac to wylacznie antene. Sproboj moze zmienic miejsce
    instalacji. n-ka jest na prawde czula na pszeslanianie anteny. odatkowo
    trzeba antene ustawic dokladnie co do milimetra wliczajac w to wlasciwy
    kąt konwertera. Wiecej szukaj na forum n-ki. Żeby bylo śmieszniej to na
    oficjalnym forum :)

    Mam nadzieje że jakoś pomoglem

    Pozdrawiam
    Akanid

  • 3. Data: 2007-02-01 08:57:39
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@w...pl.bezspamu> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokladnie co do milimetra wliczajac w to wlasciwy kąt konwertera. Wiecej
    > szukaj na forum n-ki. Żeby bylo śmieszniej to na oficjalnym forum :)

    Dzięki!

    Instalacji dokonywala firma, i to oni juz przed montażem pwoiedzieli że to
    będzie nędza, ale jak widać po dacie byl to dzien przed świetami a ja byłem
    starsznie napalony.
    Tak czy owak skoro ITI wycofala sie z tych anten tzn że coś było na rzeczy

    pozdrawiam

    PabloGT