  • 1. Data: 2017-08-23 00:25:10
    Temat: EPU - takie dygresje
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Założyłem 2 jednakowe sprawy w EPU przeciw 2 różnym pozwanym. Na
    zbliżone kwoty. Dysponowałem jednakowymi dowodami. W jednej sprawie
    skierowano do sądu właściwego ze względu na niewystarczającą
    wiarygodność dowodów. W drugiej sprawie wydano nakaz zapłaty (do
    ewentualnego sprzeciwu przez pozwanego). Łaska pańska na pstrym
    koniu jeździ.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2017-08-23 19:17:16
    Temat: Re: EPU - takie dygresje
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ja w ogóle nie wiem, po co tam (i w podobnych sądach) ludzie potrzebni, wystarczyłby
    komputer (i piszę jak najbardziej serio).
    Na świecie pełno jest znacznie lepszych systemów eksperckich.

    -----