  • 11. Data: 2014-01-31 16:21:52
    Temat: Re: Mandaty za kierowanie moim pojazdem przez osobę z zagranicy
    Od: Barbara <b...@g...com>

    > Bez znaczenia gdzie mieszka.
    > Wpisz jego dane i odeslij.

    Tak też zrobię, kierujący został poinformowany. Powiedział żebym podała
    jego dane miejsca zamieszkania w USA. Pewnie i tak nie będzie się
    policji chciało go "ścigać". Niemniej ja chcę mieć święty spokój.

  • 12. Data: 2014-01-31 16:30:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA2C5EF108E4FEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Dostanie, dostanie.
    > Ja miałem taka jedna sytuacje, wskazałem kiedujacego, otrzymałem
    > odpowiedź
    > o dokładniejsze dane (pomimo tego ze te ktore podałem były az nadto
    > wystarczające). Nie odpisałem i na razie sie nie odzywają.
    >
    > Znajoma miała to samo, ale dostała wezwanie, ze ma przyjsc do SM. Poszła,
    > podała dane kierującego, wszystkie oprocz daty urodzenia bo nie znala.
    > Kazali przyjsc jeszcze raz.. Odpusciła i juz sie nie odzywali.

    Kazali, czy prosili - bo to może być kluczowe :-)

  • 13. Data: 2014-01-31 17:24:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zacznijmy od tego, czy dostanie. Ma podać dane kierującego, a nie
    > dostarczyć ksera jakichkolwiek papierów. Ja bym w ogóle nie odpowiadał
    > na takie wezwania i tyle.

    dostanie na 100%

    Straż miejska ma w dupie jakiekolwiek przepisy niezależnie od miejsca
    stania.
    To są największe nieroby wsród mundurowych.

  • 14. Data: 2014-01-31 17:26:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Barbara wrote:

    > Tak też zrobię, kierujący został poinformowany. Powiedział żebym podała
    > jego dane miejsca zamieszkania w USA. Pewnie i tak nie będzie się
    > policji chciało go "ścigać". Niemniej ja chcę mieć święty spokój.

    Nie mają żadnych szans.
    Chyba, że nastepnym razem w Polsce go zatrzymają żywcem i gdzieś coś
    wyjdzie niezapłaconego.
    Lepiej żeby jeździł z gotówką bo na kredytowy nie ma co liczyć a kartą u
    naszych jeszcze nie zapłaci.

  • 15. Data: 2014-01-31 18:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kazali, czy prosili - bo to może być kluczowe :-)

    A kto ich tam wie... :)

  • 16. Data: 2014-02-01 00:28:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA2C6AEFE8ACF1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > A kto ich tam wie... :)

    No i tu często są niedomówienia.

  • 17. Data: 2014-02-01 00:37:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > dostanie na 100%
    > Straż miejska ma w dupie jakiekolwiek przepisy niezależnie od miejsca
    > stania.
    > To są największe nieroby wsród mundurowych.

    Mozesz uznać, ze będzie to przejaw solidarności, ale strasznie mnie
    denerwują takie opinie głoszone przez osoby, które nie mają zielonego
    pojęcia o tym, jak wygląda służba. Ustawodawca stworzył coś, co niby ma być
    policją, ale policją nie jest i w sumie nie za bardzo wiadomo, co to ma
    być. To taka kalka prawna z systemu USA. Straze Miejsckie powstawały w
    czasie, gdy nasi parwodawcy zaciągali różne dziwne pomysły z innych
    krajów - najlepiej zachodnich. Importowaliśmy w owym czasie kilka dziwnych
    systemów prawnych i do dziś spijamy śmietankę. II Filar, Straże Miejskie,
    Narodowy Fundusz Zdrowia.