  • 1. Data: 2010-07-24 12:14:06
    Temat: Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma
    Od: "p...@w...pl" <p...@v...pl>

    Witam
    Ul.Zabi Kruk w Gdańsku.Jest to ul dwukierunkowa Wjazd na te ul poprzedzony
    jest sygnalizacją świetlną.Wjechałem na tę ul od strony centrum ,po żadnej ze
    stron nie ma żadnego znaku drogowego.Pozostawiłem samochód po lewej str
    ulicy,jak większośc w danym dniu.Po powrocie za wycieraczką znajdował się
    mandat w wys.100 zł wystawiony przez straż miejską za niedostosowanie się do
    znaku B36 -"zakaz zatrzymywania się"
    Po mojej interwenci dowiedziałem się że takowy znak znajduje sie na końcu tej
    ulicy,czyli dla kierowcy jest on widoczny jeżeli wiedzie z drugiej
    strony.Obowiązuje on zatem także tych którzy wjeżdzają tak jak ja.Wniosek jest
    zatem taki ,że muszę objechać ulice zawrócić ,sprawdzić jakie tam znajdują się
    znki i stosować się do nich.Dla mnie to absurd i nie mam zamiaru zapłacić
    godząc się tym samym na skierowanie sprawy do sądu karnego.
    Proszę o interpretację,dziękuję-Leo

  • 2. Data: 2010-07-24 12:59:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@w...pl w <news:47f6.000009fe.4c4ad90e@newsgate.onet.pl>:

> [...]
    > Po mojej interwenci dowiedziałem się że takowy znak znajduje sie na końcu tej
    > ulicy,czyli dla kierowcy jest on widoczny jeżeli wiedzie z drugiej

    Czyli ustawiony jest po prawej stronie drogi?

    > Obowiązuje on zatem także tych którzy wjeżdzają tak jak ja.

    Podano podstawę prawną tego twierdzenia?

    > Proszę o interpretację,dziękuję-Leo

    3. Zakaz wyrażony znakiem B-35 lub B-36:
    1) dotyczy tej strony drogi, po której znak się znajduje, z wyjątkiem
    miejsc, gdzie za pomocą znaku dopuszcza się postój lub zatrzymanie,

    Po której stronie drogi (prawej, czy lewej) był ustawiony znak, po której
    stronie drogi zatrzymałeś pojazd?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-07-24 13:08:33
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    ZASZE ROZCZULAJĄ mnie barany co prewadza samochody, a o kodeksie nie
    słyszeli.

    jk

  • 4. Data: 2010-07-24 13:11:05
    Od: "p...@w...pl" <p...@v...pl>

    > Po której stronie drogi (prawej, czy lewej) był ustawiony znak, po której
    > stronie drogi zatrzymałeś pojazd?
    Znak ustawiny jest po prawej stronie tej ul ale na drugim jej końcu a ja się
    tam przed wjazdem nie znajdowałem.Wjeżdzałem od strony gdzie znaku B36 nie
    było ...Zadnego innego tez.Mamy zdjęca które topotwierdzaja

    Dzięki

  • 5. Data: 2010-07-24 13:22:49
    Od: p...@v...pl

    > ZASZE ROZCZULAJĄ mnie barany co prewadza samochody, a o kodeksie nie
    > słyszeli.
    Więc baranie jk odpowiedz bo właśnie mam odpowiedz z drogówki...mna piśmie.

    leo

  • 6. Data: 2010-07-24 15:30:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:47f6.00000a09.4c4ae929@newsgate.onet.pl p...@v...pl

    > Więc baranie jk odpowiedz bo właśnie mam odpowiedz z drogówki...mna
    > piśmie. leo
    To debil kolina, daj spokój...

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-07-24 15:34:06
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "p...@w...pl" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tam przed wjazdem nie znajdowałem.Wjeżdzałem od strony gdzie znaku B36 nie
    > było ...Zadnego innego tez.Mamy zdjęca które topotwierdzaja

    Niemniej jednak zatrzymałes samochód w miejscu w którym znak B 35
    obowiazuje. Zatam mandat wystawiony został jak najbardziej słusznie i Twoja
    ewentualna wyprawa do sądu bedzie Cie kosztować troche czasu a zapłacisz
    mandat plus koszta sądowe.

  • 8. Data: 2010-07-24 15:44:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > znki i stosować się do nich.Dla mnie to absurd i nie mam zamiaru zapłacić
    > godząc się tym samym na skierowanie sprawy do sądu karnego.

    W wypadku znaku zatrzymywania tak jest. Mozesz oczywiście zatrzymać się
    przy lewej krawędzi, ale powinieneś sie upewnić, czy nie ma po tamtej
    stronie zakazu.

  • 9. Data: 2010-07-24 15:50:40
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    > obowiazuje. Zatam mandat wystawiony został jak najbardziej słusznie i
    > Twoja

    gadasz z głupkuiem do którego argumenty merytoryczne nie trafiajo, bo racja
    musi być po pawlaka stronie

    jk

  • 10. Data: 2010-07-26 13:59:28
    Od: p...@v...pl

    > gadasz z głupkuiem do którego argumenty merytoryczne nie trafiajo, bo racja
    > musi być po pawlaka stronie

    więc "głupek " wygrał ze strażą i został przeproszony.Warto nosić aparat i robić
    zdjęcia.Myśleli że trafili na frajera bo rejestracja była z innego województwa.

    Do jk: "Nie znasz ,nie oceniaj,znasz szanuj". Może Ci się w życiu przyda to
    maksyma ?