  • 1. Data: 2010-07-24 12:44:32
    Temat: kolizja, jak się bronić - finał
    Od: "szymon" <s...@o...pl>

    Ok 3 miesiące temu pisałem, że znajomy miał kolizję z policjantem. Znajomy
    skręcał w lewo, w bramę, policjant go wyprzedzał.

    Sąd nie był w stanie rozstrzygnąć, kto zawinił. Nikt nie został ukarany.

  • 2. Data: 2010-07-24 14:33:16
    Temat: Re: kolizja, jak się bronić - finał
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    szymon napisał(a):
> [...]
    > skręcał w lewo, w bramę, policjant go wyprzedzał.
    >
    > Sąd nie był w stanie rozstrzygnąć, kto zawinił. Nikt nie został ukarany.

    Dwa lata temu na osiedlowym skrzyżowaniu najechałem na tył
    nieoznakowanego radiowozu.
    Na miejsce zdarzenia przybyła drogówka, obwiniła mnie tym zdarzeniem i
    chciała wlepić mandat za wyprzedzanie na skrzyżowaniu, bo tak
    twierdzili ci co ich najechałem.
    Nie przyjąłem mandatu, bo twierdziłem że: dojechali do prawej krawędzi
    i sie zatrzymali, ja wykonywałem manewr omijania, a oni w tym momencie
    zaczęli wykonywać manewr zawracania i zajechali mi drogę.
    Drogówka była głucha na to co mówię i ślepa na miejsca uszkodzenia aut
    i umiejscowienie śladów hamowania.

    Spotkaliśmy się w sądzie, i sąd uniewinnił mnie. Odpuściłem
    dochodzenie winy, bo uszkodzenia były znikome.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-07-30 19:22:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ...@n...onet.pl
    *szymon* napisał(-a):

> [...]
    > skręcał w lewo, w bramę, policjant go wyprzedzał.
    >
    > Sąd nie był w stanie rozstrzygnąć, kto zawinił. Nikt nie został

    Salomon przy tym Sądzie to pikuś :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675