    From: "p...@w...pl" <p...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat za zatrzymanie pojazdu za znakiem ktorego nie ma
    Date: Sat, 24 Jul 2010 14:14:06 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam
    Ul.Zabi Kruk w Gdańsku.Jest to ul dwukierunkowa Wjazd na te ul poprzedzony
    jest sygnalizacją świetlną.Wjechałem na tę ul od strony centrum ,po żadnej ze
    stron nie ma żadnego znaku drogowego.Pozostawiłem samochód po lewej str
    ulicy,jak większośc w danym dniu.Po powrocie za wycieraczką znajdował się
    mandat w wys.100 zł wystawiony przez straż miejską za niedostosowanie się do
    znaku B36 -"zakaz zatrzymywania się"
    Po mojej interwenci dowiedziałem się że takowy znak znajduje sie na końcu tej
    ulicy,czyli dla kierowcy jest on widoczny jeżeli wiedzie z drugiej
    strony.Obowiązuje on zatem także tych którzy wjeżdzają tak jak ja.Wniosek jest
    zatem taki ,że muszę objechać ulice zawrócić ,sprawdzić jakie tam znajdują się
    znki i stosować się do nich.Dla mnie to absurd i nie mam zamiaru zapłacić
    godząc się tym samym na skierowanie sprawy do sądu karnego.
    Proszę o interpretację,dziękuję-Leo