  • 1. Data: 2010-07-24 10:24:39
    Temat: chodzą z dziwnymi urządzeniami po mieście
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Już lepiej z:
    http://www.militaria.pl/uzi/zestaw_nasluchowo_-_obse
    rwacyjny_uzi_(uzi-od-1)_p4323.xml
    niż z siekierą czy maczetą;

    widziałem z czymś taki klienta w centrum Wrocławia, siedział na ławeczce w
    parku i zbytnio się nie krył.

    Zabronione nie jest, ale czy powinno wzbudzić zainteresowanie patrolu i
    być pretekstem do wylegitymowania ?

    --
    Rezydent

  • 2. Data: 2010-07-24 10:35:12
    Temat: Re: chodzą z dziwnymi urządzeniami po mieście
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-24 12:24, Rezydent pisze:
> [...]
    > w parku i zbytnio się nie krył.
    >
    > Zabronione nie jest, ale czy powinno wzbudzić zainteresowanie patrolu i

    Z mojego punktu widzenia to mogło by być podsłuchiwanie. Ale z drugiej
    strony to jakby mieć pretensję do przygłuchego, że kupił sobie aparat
    słuchowy. Sens ten sam - i tu i tu spodziewamy się, że ta osoba nas nie
    słyszy.

  • 3. Data: 2010-07-24 12:47:44
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-07-24 12:35, CUT_INZ pisze:
> [...]

    > strony to jakby mieć pretensję do przygłuchego, że kupił sobie aparat
    > słuchowy. Sens ten sam - i tu i tu spodziewamy się, że ta osoba nas nie

    1. Zwykle trudno poznać, czy ktoś nieznajomy słyszy, czy nie, więc
    raczej nikt nie zakłada, że dookoła są głusi ludzie.
    2. Jeśli takie urządzenia byłyby zabronione, mielibyśmy gwarancję, że
    jeśli rozmawiam z kimś z daleka od innych ludzi, to nikt inny nas nie
    słyszy. Jak każdy może tego używać, nie mamy już takiej gwaracnji.

  • 4. Data: 2010-07-24 13:32:37
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

> [...]
    rwacyjny_uzi_(uzi-od-1)_p4323.xml

    > Zabronione nie jest, ale czy powinno wzbudzić zainteresowanie patrolu i

    Reklamujesz to?
    Technicznie, to jest kit (shit).
    Dźwięk, żeby go sensownie zapisać, powinien być rejestrowany w jakimś
    sensownym pasmie częstotliwości. Jesli przyjąć, że sesownie można dźwięk
    rozpoznać przy pasmie 600-3000Hz, to najdłuższa zarejestrowana fala
    powinna mieć długość ~50cm i taki powinien mieć rozmiar reflektor
    paraboliczny.
    Nie jestem specjalistą-elektroakustykiem, ale zauważyłem, że dźwiękowcy
    zamiast reflektora parabolicznego do mikrofonów kierunkowych wolą
    mikrofon z rurą rezonansową.
    To, co na obrazku, to zabawka dla harcerzyków.

    Wylegitymować, upoważnione służby mogą bez żadnego powodu.
    Nie potrzebują pretekstu.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 5. Data: 2010-07-24 14:03:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rezydent napisał(a) :
> [...]
    > parku i zbytnio się nie krył.
    >
    > Zabronione nie jest, ale czy powinno wzbudzić zainteresowanie patrolu i

    Nasłuchiwanie ptaszków już jest powodem żądania wysłania brygady AT?
    W jakim kraju żyjesz? Może też słuchał odległego tła ulicy, bloku,
    lasu, parku. Artysta awangardowy. A ty chcesz już go wysłać do piachu.
    Swoją drogą to urządzenie to jest kit (shit) :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2010-07-24 16:47:16
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-24 12:24:39 +0200, Rezydent <r...@g...pl> said:

> [...]
    > niż z siekierą czy maczetą;
    >

    > widziałem z czymś taki klienta w centrum Wrocławia, siedział na ławeczce w

    Więc już masz po problemie.

    --
    Bydlę