  • 1. Data: 2010-07-23 23:05:38
    Temat: Naruszenie nietykalności cielesnej a postawa policjanta
    Od: "jQ" <j...@s...eu>

    Odbywa się nielegalne zgromadzenie (o którym pisałem we wcześniejszym wątku).
    Zgłaszam fakt na policję. Policja się zjawia, legitymuje mnie, wypytuje o
    szczegóły. W tym momencie między mnie a policjanta wpycha się jedna z
    uczestniczek zgromadzenia, naruszając moją nietykalność osobistą, odpychając
    mnie. Zgłaszam to policjantowi, proszę o interwencję, ten jednak nie reaguje.
    Czy słusznie?

  • 2. Data: 2010-07-24 08:27:09
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    > Czy słusznie?

    to zalęzy co wykazał oblukcja

    jk

  • 3. Data: 2010-07-24 18:59:40
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 24 Jul 2010 10:27:09 +0200,
    deal? <m...@k...pl> screamed:

    > to zalęzy co wykazał oblukcja

    Policjant oblukał poszkodowanego i uznał, że nie warto? ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 20:59:19 user up 12508 days, 8:54, 1 user, load average: 0.05, 0.01, 0.59 ]

    I just found the last bug.