  • 11. Data: 2013-02-03 23:02:13
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > To bez znaczenia. Wątkotwórca pisał że w tym dniu auto
    > prowadziły dwie osoby, a to w sposób legalny rozwiązuje jego
    > problemy, bez kłamania, oszukiwania i podawania danych
    > osobowych chińskich kontrahentów spisanych z wizytówek.

    Ale nikt go nie pyta ile osób w tym dniu prowadziło samochód.
    Jego pytają komu wręczył kluczyki.

  • 12. Data: 2013-02-03 23:13:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@i...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Ale nikt go nie pyta ile osób w tym dniu prowadziło samochód.
    > Jego pytają komu wręczył kluczyki.

    Rano wręczył dziadkowi, a po południu bratu.

  • 13. Data: 2013-02-03 23:35:21
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@i...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Rano wręczył dziadkowi, a po południu bratu.

    No i wystarczy.
    Na druczku z ITD jest godzina, wiec niech dopasuje czy to było rano czy
    po południu czy może już w czasie kiedy sam prowadził i odpisze.

    Jak nie pamieta kto kiedy, to tam też jest taka opcja do wyboru.

  • 14. Data: 2013-02-04 00:57:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-03 23:35, Użytkownik witek napisał:

> [...]
    > po południu czy może już w czasie kiedy sam prowadził i odpisze.
    >
    > Jak nie pamieta kto kiedy, to tam też jest taka opcja do wyboru.

    Impreza była taka że na wszelki wypadek kluczyki rano dał na
    przechowanie dziadkowi, wie że pojazdu używał też brat.
    Kiedy który jeździł nie wie bo i nie ma takiego obowiązku.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-02-04 01:17:52
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-02-03 23:02, witek pisze:
    > Ale nikt go nie pyta ile osób w tym dniu prowadziło samochód.
    > Jego pytają komu wręczył kluczyki.
    A co, gdy kluczyków jest kilka?
    W posiadaniu kilku współwłaścicieli pojazdu?
    Żaden z nich nie odmawia podania komu użyczył - nie użyczał wcale.
    A dalszych wyjaśnień nie ma - odmawiają składania zeznań które mogłyby
    obciążyć jego lub jego osobę bliską, do czego mają prawo, bo
    współwłaścicielem jest np. żona/brat?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 16. Data: 2013-02-04 01:31:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > A dalszych wyjaśnień nie ma - odmawiają składania zeznań które mogłyby
    > obciążyć jego lub jego osobę bliską, do czego mają prawo, bo

    Z tą odmową, to bez sensu. Ale po prostu nie wiedzą. U mnie w domu kluczyki
    leżą w znanym domownikom miejscu. We wszystkich samochodach wszyscy
    posiadajacy parwo jazdy są współwłąścicielami. Co do zasady każdy może
    sobie wziąć te kluczyki bez wiedzy pozostałych. I naprawdę bez żadnej
    ściemy jest możliwa sytuacja, że żaden z pozostałychw spółwłaścicieli nie
    wie, że jeden z nich pojechał gdzieś - zwłąszcza, jeśliby to był fotoradar
    w mojej miejscowości, bo o dalszym wyjeździe, to pewnie wiemy wszyscy. Bez
    fotki, to nie ma siły ludzkiej, by ustalić, kto kierował.

  • 17. Data: 2013-02-04 02:14:23
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    BartekK wrote:
> [...]
    > A dalszych wyjaśnień nie ma - odmawiają składania zeznań które mogłyby
    > obciążyć jego lub jego osobę bliską, do czego mają prawo, bo

    Każdy ze współwłaścicieli powinien dostac pytanie kto kierował.
    Jak nikt nie użyczał i nikt nie kierował, to ktoś kłamie.

  • 18. Data: 2013-02-04 02:15:16
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Impreza była taka że na wszelki wypadek kluczyki rano dał na
    > przechowanie dziadkowi, wie że pojazdu używał też brat.
    > Kiedy który jeździł nie wie bo i nie ma takiego obowiązku.
    > :-)

    to jak dał kluczyki dziadkowi, to niech napisze ze dał dziadkowi.

  • 19. Data: 2013-02-04 02:16:39
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > jeśliby to był fotoradar w mojej miejscowości, bo o dalszym wyjeździe,
    > to pewnie wiemy wszyscy. Bez fotki, to nie ma siły ludzkiej, by ustalić,

    A przepis wyraźnie ci mówi, że masz wiedzieć wiec sobie tak zorganizuj
    branie kluczyków, zeby było wiadomo kto brał.
    Zaniedbanie z twojej strony nie zwalnia cię z odpowiedzialności.

  • 20. Data: 2013-02-04 02:42:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-04 02:15, Użytkownik witek napisał:

    > to jak dał kluczyki dziadkowi, to niech napisze ze dał dziadkowi.

    W ITD pracujesz ?
    Niech pisze prawdę a nie zwala na dziadka.
    A zaraz on kluczyków nikomu nie dawał tylko zostawił
    w kuchni na parapecie tak na wszelki wypadek jakby trzeba
    było po coś pojechać. :-)