  • 21. Data: 2004-06-23 15:56:25
    Temat: Re: Mandat i osoba bez dochodów
    Od: "Marek" <k...@w...pl>

    > jestes bezpieczny, grzywna za wykroczenie do 500 zl jezeli nie da sie jej
    > sciagnac ( a jak nic nie ma to nie sciagna - nie podlega zamianie ani na
    > prace ani na areszt:P)

    To prawda. Tylko nie wiadomo czy to był mandat (egzekucja administracyjna)
    czy grzywna wymierzona przez Sąd (egzekucja komornicza).

    Marek

  • 22. Data: 2004-07-13 19:19:16
    Od: ALEX<a...@n...pl>

    słuchajcie umnie jest lepiej zjeżdzałem z lawety na działke i dostałem
    3300zł za brak oc była noc 20 godzina luty zimno ,nie było żywej
    duszy tylko policja , nie pracuje ,mineło już 3 lata komornik
    systematycznie przychodzi co 3 miesiące nie wie ktoś ile on jeszcze
    bendzie dreptał bo chcem iść do pracy a nie dam wandalom tej kasy ,
    za takie wybryki powinienem policjantowi zęby wybić ale to glina ma
    plecy , dostał bym od jego kolegów

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 23. Data: 2004-07-13 19:54:25
    Od: " 666" <j...@i...pl>