  • 21. Data: 2005-01-09 19:42:45
    Temat: Re: Mandat i nieosiaganie dochodów
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:20f6.0000023c.41bde1db@newsgate.onet.pl...

    > Jeśli to propozycja to jest teoretycznie możliwa,
    > praktycznie nierealna. Napisz jak to zrobić bo ja nie widzę mozliwości.

    A to dlaczego?

    pozdfr
    bogen

  • 22. Data: 2005-01-09 20:46:23
    Od: lanfaust<x...@y...zz>

    > proponuje zaplacic :)
    > ja nie zaplacilem /bo nie osiagalem dochodow/ i z poczatkowych 70
    zl zrobilo sie
    > 650 ;)
    > radze dobrze przemyslec, sytuacja zyciowa lubi sie zmieniac na
    korzysc, a z tej
    > korzysci moga wyniknac niestety niekorzysci,
    > pozdr.

    tak, tylko z tego co pisałeś wcześniej (o ile dobrze pamiętam), ta
    sprawa dotyczyła kary za przejazd bez biletu, a to zupełnie inna piłka.
    na wzrost kosztów z 70 do 650 zł miały wpływ koszty postępowania
    egzekucyjnego (prowadzonego przez firmę windykacyjną) + odsetki
    koszty postępownia komorniczego (od 100 zł) będą mniej wiecej takie
    jak koszt przelewu

    Pozdrawiam

    Lanfaust

    -> http://usenet.pomocprawna.info