  • 1. Data: 2004-12-11 21:10:52
    Temat: zwrot bonifikaty
    Od: "ks123" <k...@t...lm.pl>

    Niestety 25.10.2004 sprzedałem osobie obcej mieszkanie kupione 4 lata temu
    od miasta w przekonaniu w którym utwierdził mnie UM, że nie będę musiał
    zwracać bonifikaty bo nie jest stosowana taka praktyka. W piątek otrzymałem
    informację a z nią stanowisko Ministerstaw Infrastruktury, że miasto musi
    zarządać zwrotu bonifikaty. I tu mam pytanie do znawców przedmiotu:
    - czy jest jakiś sposób aby uniknąć zwrotu tych pieniążków które już
    wydatkowałem na wykończenie domu i jego urządzenie,
    - czy miasto może mi rozłożyć na raty zwrot bonifikaty gdyż jestem goły a
    aby zwrócić całą kwotę jednorazowo ty będę musiał sprzedać dom,
    - czy miasto jest zobligowane jakimiś terminami o wystąpienie o zwrot
    bonifikaty,
    - czy jest jakiś cywilizowany sposób aby z tego kłopotu się wyplątać?????

    kryslaw