  • 1. Data: 2004-12-11 16:40:26
    Temat: opiekun prawny - obowiązki.
    Od: "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl>

    witajcie!

    Piszę w imieniu znajomego, który prosil o parę informacji n.t. obowiązków
    osoby ustanowionej opiekunem prawnym pełnoletniej
    podopiecznej.Nie chodzi oczywiście o przysposobienie.

    Czy prawdziwa jest informacja,jakoby osoba znajdująca się pod kuratelą
    opiekuna prawnego , zachwowywała prawo dziedziczenia po opiekunie?
    Gdzi emożna znaleźć infor n/t praw i obowiązków opiekuna prawnego.
    Dziękuję
    Marek

  • 2. Data: 2004-12-11 16:47:03
    Temat: Re: opiekun prawny - obowiązki.
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik MAREK M. napisał:

> [...]

    Nie :)

    > Gdzi emożna znaleźć infor n/t praw i obowiązków opiekuna prawnego.

    KrO reguluje kuratele. Ale imo troche pomieszales w tym poscie rozne
    pojecia, tak wiec nie wiem czy chodzilo Ci o kuratele.

    pozdrawiam
    --
    Mithos