  • 11. Data: 2004-12-12 14:21:28
    Temat: Re: Mandat i nieosiaganie dochodów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jerzy Wawrzyniak"
    <W...@k...chip.pl_i_to_tez> napisał w wiadomości
    news:41bc4513$2@news.vogel.pl...

    > Koszty to oczywiste, ale od kiedy odsetki od mandatów?

    A jaki jest powód ich nie naliczania? Przyznam, że nie miałem nigdy takiego
    kłopotu i nie wiem. Taż termin zapłaty jest określony. Ustawa o egzekucji w
    administracji odsetek nie wyklucza. Jest jakiś przepis szczególny to
    normujący?

  • 12. Data: 2004-12-12 19:19:24
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "hmm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam pytanie odnośnie mandatu za przekroczenie predkości. Czy osoba, która
    > otrzymala mandat a nie osiaga dochodów bedzie pociagnieta do odpowiedzialnosci
    > za niezaplacony mandat ???
    >
    > Rok temu pewna pani posiadajaca doktorat z prawa uswiadamiala, ze jako osoba
    > nie posiadajaca dochodow nie musze placic mandatu gdyz nie posiadam dochodow w
    > zwiazku z czym nie mam z czego zaplacic, natomiast rodzice nie odpowiadaja za
    > moje zobowiazania.
    >
    > Moje pytanie brzmi: Czy to prawda o czym mowila pani dr ???
> [...]

    Ciekawe.
    Czyli wg tej pani wiekszosc KW nie dotyczy osob bez dochodow......

    pozdr
    bogen

  • 13. Data: 2004-12-12 21:58:08
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

> [...]
    > kłopotu i nie wiem. Taż termin zapłaty jest określony. Ustawa o egzekucji
    > administracji odsetek nie wyklucza. Jest jakiś przepis szczególny to

    Nie potrafię w tej chwili do niego odesłać (LEXa nie mam w domu) , ale tak.

    --
    Jerzy_Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 14. Data: 2004-12-12 21:58:37
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Ciekawe.
    > Czyli wg tej pani wiekszosc KW nie dotyczy osob bez dochodow......
    >
    > pozdr
    > bogen

    Faktycznie ciekawe. Może znasz jakis sposób jak od osoby nie posiadającej
    pieniędzy dostać, zabrać, wyegzekwować, wyłudzić itp. pieniadze. Salomon nie
    dał rady z pustego naleć a tylko o wode chodziło. Tomek

  • 15. Data: 2004-12-12 22:20:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie potrafię w tej chwili do niego odesłać (LEXa nie mam w domu) , ale
    tak.

    Jakbyś znalazł, to zapodaj.

  • 16. Data: 2004-12-12 22:38:33
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > kłopotu i nie wiem. Taż termin zapłaty jest określony. Ustawa o egzekucji w
    > administracji odsetek nie wyklucza. Jest jakiś przepis szczególny to

    Odsetki to kwestia cywilnoprawna (musi istnieć cywilny stosunek prawny miedzy
    dłużnikiem i wierzycielem), a wiec nie są naliczene od kar.

    --
    JOHNSON :)

  • 17. Data: 2004-12-12 23:06:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Odsetki to kwestia cywilnoprawna (musi istnieć cywilny stosunek prawny
    miedzy
    > dłużnikiem i wierzycielem), a wiec nie są naliczene od kar.

    Poszukałem i znalazłem, ze macie racje. odsetki są tylko od zobowiązań
    podatkowych (na podstawie Ordynacji Podatkowej).

  • 18. Data: 2004-12-13 04:16:32
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Tomek wrote:
    > Faktycznie ciekawe. Może znasz jakis sposób jak od osoby nie posiadającej
    > pieniędzy dostać, zabrać, wyegzekwować, wyłudzić itp. pieniadze.

    a musi być orzeczona/wykonana grzywna?

    KG

  • 19. Data: 2004-12-13 18:28:39
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie ciekawe. Może znasz jakis sposób jak od osoby nie posiadającej
    > pieniędzy dostać, zabrać, wyegzekwować, wyłudzić itp. pieniadze. Salomon nie
    > dał rady z pustego naleć a tylko o wode chodziło. Tomek

    Do roboty.....

    pozdr
    bogen

  • 20. Data: 2004-12-13 18:39:26
    Od: k...@o...pl

    > Do roboty.....
    >
    > pozdr
    > bogen

    Idziesz do roboty bo o tym informujesz, czy też jest to Twoja propozycja na
    rozwiązanie problemu. Jeśli to propozycja to jest teoretycznie możliwa,
    praktycznie nierealna. Napisz jak to zrobić bo ja nie widzę mozliwości. Tomek