  • 1. Data: 2005-11-10 11:58:49
    Temat: Mandat i kolegium.
    Od: "roman25" <r...@o...pl>

    Witam!

    Pożyczonym autem byłem w innym mieście i tam stanąłem na zakazie zatrzymania.

    Straż Miejska zostawiła kartkę za szyba ,której oczywiście nie było.

    Po około 7 miesiącach jest kolegium, wezwany został właściciel auta.

    Podał że jego tam nie było a auto pożyczył właśnie mnie, zgodnie z prawdą.

    Mam wezwanie do kolegium.

    Co radzicie, jak się bronić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-10 12:31:57
    Temat: Re: Mandat i kolegium.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    roman25 napisał(a):

    > Co radzicie, jak się bronić?

    Po pierwsze nie ma kolegium, a po drugie przed czym się bronić skoro
    jesteś winny?
    Przyznać się.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-11-10 13:04:30
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    roman25 napisał(a):
> [...]
    >
    > Po około 7 miesiącach jest kolegium, wezwany został właściciel auta.
    >
    > Podał że jego tam nie było a auto pożyczył właśnie mnie, zgodnie z prawdą.

    Zaraz, a kto dostal ten mandat? TY? niee... samochod... juz kiedys o tym
    bylo. nie maja prawa zostawiac kartki za szyba, tylko zlapac "za reke"
    kierowce. Powiedz zeby Ci udowodnili ze stales na zakazie a nie 10
    metrow dalej... niech pokaza zdjecia... <lol>

  • 4. Data: 2005-11-10 13:35:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    roman25 wrote:

    > Mam wezwanie do kolegium.

    Witamy w przyszłości podróżnika w czasie!

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-11-10 14:45:21
    Od: Grzegorz Prędki <n...@s...com>

> [...]
    > kierowce. Powiedz zeby Ci udowodnili ze stales na zakazie a nie 10
    > metrow dalej... niech pokaza zdjecia... <lol>

    ZTCW robia zdjecia...

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-11-10 14:52:14
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Daroot napisał(a):
    > Zaraz, a kto dostal ten mandat?

    jaki mandat?

    KG

  • 7. Data: 2005-11-10 14:54:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Grzegorz Prędki napisał(a):

    > ZTCW robia zdjecia...

    A gdyby nawet nie było zdjęć.
    Sąd będzie miał wyjaśnienia obwinionego przeciwko zeznaniom dwóch
    strażników miejskich. Ciekawe komu da wiarę ...

  • 8. Data: 2005-11-10 15:18:26
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl>

    > A gdyby nawet nie było zdjęć.
    > Sąd będzie miał wyjaśnienia obwinionego przeciwko zeznaniom dwóch
    > strażników miejskich. Ciekawe komu da wiarę ...

    No to jak to w koncu jest ?
    Sam dostalem taki sam mandat i wszyscy mi mowia, ze bez mojego podpisu na tym
    mandacie, jest on nic nie warty

  • 9. Data: 2005-11-10 15:25:26
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Joystick napisał(a):
    > No to jak to w koncu jest ?
    > Sam dostalem taki sam mandat i wszyscy mi mowia, ze bez mojego podpisu na tym
    > mandacie, jest on nic nie warty

    dostałeś mandat czy wezwanie?

    KG

  • 10. Data: 2005-11-10 15:26:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Joystick napisał(a):

    > No to jak to w koncu jest ?
    > Sam dostalem taki sam mandat i wszyscy mi mowia, ze bez mojego podpisu na tym
    > mandacie, jest on nic nie warty

    Bez twojego podpisu nie ma mandatu. Mandat trzeba przyjąć ...
    Co nie zmienia faktu, że mogą skierować sprawę do sądu grodzkiego i
    wtedy twój podpis do niczego nie jest potrzebny.