  • 1. Data: 2004-12-14 22:01:52
    Temat: Mandat a PESEL
    Od: "PaulinaM" <m...@y...com>

    Czy ktos sie orientuje jaki przepis okresla wymogi "skutecznego" czy moze
    "waznego"mandatu samochodowego?tzn takiego ktory musze zaplacic?
    Nawiedzila mnie komorniczka za mandat- bzdurne 200PLN sprzed 2 lat spoza
    mojego miejsca zanieszkania. Nie pamietam okolicznosci zdarzenia ani czy
    mialo miejsce- PESEL-u na tytule wykonawczym nie ma -wiec nie wiem czy o
    mnie chodzi. Komorniczka twierdzi ze nie musi byc, mnie sie zas wydaje ze
    byly jakies dyskusje ze mandat jest niewazny jesli PESEL-u ani NIP- u nie ma
    na mandacie.

    z gory dzk
    MM

  • 2. Data: 2004-12-15 18:05:28
    Temat: Re: Mandat a PESEL
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "PaulinaM" <m...@y...com> napisał:

    >"waznego"mandatu samochodowego?tzn takiego ktory musze zaplacic?
    Mandat to mandat (bez podziału na 'samochodowy')

    >mojego miejsca zanieszkania. Nie pamietam okolicznosci zdarzenia ani czy
    >mialo miejsce
    Podstawa to musiałaś mandat przyjąć i złożyć na nim swój podpis, a to
    raczej się nie zapomina.

    Artur Golański